נו ?? איך עבר ליל הסדר???

מתרגשת

New member
אוי מסכנון היפה שלך../images/Emo70.gif

תמסרי לו החלמה מהירה ו
ות מאיתנו... בעיקר מסתיו אולי זה יעזור...
 

mikihc

New member
אצלנו היה מאוד מאוד נחמד

אני מאוד אוהבת חגים משפחתיים - קודם כל משום שיש לנו בשלנים מעולים במשפחה, וחוץ מזה - כולם לבושים כל כך יפה וחגיגי, ומגיעים עם מצב רוח טוב, ואבא שלי יודע לעשות שמח. השנה כולם "התעלקו" על אילון משום שהוא התינוק היחידי במשפחה (וגם משום שהוא הכי חמוד) - וקצת ניג'סו לו - אבל בסך הכול הוא היה בסדר גמור.הוא השתתף אתנו בקריאת ההגדה, אכל והלך לישון קצת. בגלל הרעש הוא לא ישן הרבה - וכשהגענו הביתה - באחת בלילה הוא פשוט נשפך במיטה (אפילו לא הורדנו לו את הבגדים שלבש) וישן על שמונה וחצי בבוקר בלי להתעורר. ביי, מיקי
 
ואצלנו היה שמייח../images/Emo13.gif

היו הרבה אנשים(0אמא שלי אירחה שני זוגות של עולים חדשים, כי לא היה להם איפה לעשות את סעודת החג).
בדיוק כשהתחלנו לשיר קצת שירים מההגדה אלמוג התחיל לבכות(היה עייף),ואחריו מי אם לא, ירדן (גזים)בקיצור שמייח.... בסוף אייך שהוא המצב נרגע, ניסיתי להרדים את אלמוג אבל הוא התחיל לשחק לי בשיער ואני כמעט נרדמתי, חוייה של ממש, אבל היה כייף, כנראה שגם היין עשה את שלו.
 
אצלנו היה הרבה יותר טוב מהמצופה!

ואפילו היה טוב מאוד! לוטן התנהגה למופת, היתה מהופנטת מכל האנשים ומהשירים והילדים. היא בכתה קצרות רק פעם אחת כשכבר היתה ממש עייפה והבהילו אותה שניה לפני שנרדמה. אכלה פעמיים, שיחקה בעגלה בשקט כשאבא ואמא אכלו, וקיבלה המון מתנות! קיבלנו המון מחמאות על איזו תינוקת רגועה ושקטה יש לנו ושמענו המון סיפורים על איך כל שאר הילדים בארוע ממש לא היו תינוקות כאלו... לשימחתי כמעט ולא ביקשו להחזיק אותה על הידיים, דבר שממש מבהיל אותה. כנראה שהחיוכים שהיא שפכה לכל עבר סיפקו את כולם. בחצות לוטן הלכה לישון ולא התעוררה עד תשע היום בבוקר. ועכשיו היא שוב חורפת, אז כנראה שהיא חזרה הביתה מרוצה ועייפה... והנה לוטן משחקת בעגלה בזמן שאנחנו אכלנו את האוכל הפרסי המעולה שהיה בכמויות עצומות! (גיסי פרסי, לשמחת בלוטות הטעם של כולנו)
 
רואים שהיא רגועה

היא נראית כזו שלווה-ממש בובה. אביתר התלבט בין לוטן לסתיו-והחליט.....הוא רוצה את שתיהן!!! הוא ביקש למסור שהן מוזמנות לשחק איתו(ועם עוד כמה יפות -הוא אוהב צעירות...)
 
לוטן תסכים לצאת עם בעל הגומות...

אבל היא רוצה בלעדיות! למרות שהיא מסכימה על זה שסתיו שווה! איפה אביתר גר? להורים המעפנים של לוטן אין מכונית ולכן אביתר צריך לגור בירושלים כדי שלוטן תבקר אותו... אלא אם הוא מגיע מחר למפגש של פורום הריון ולידה?
 

lovely2

New member
לשירי יש גומה אחת.מספיק טוב?../images/Emo8.gif

מתמוגגת למראה המובייל של טייני לאב...
 

lovely2

New member
../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif

אני לא רואה תמונה של הנאגט מהחג...
 

אורלי99

New member
ליטללללללללל

סוף סוף אני רואה את שירי שלך. היא מקסימה ומתוקה ויפה אמתית.
 
למעלה