נוקיה 8310
יש לי שני כרטיסי סים סלקום/אורנג'. רציתי לקנות מתאם שאליו מחברים את שני הסימים ואמורים להחליף בין הרשתות ע"י כיבוי והדלקת המכשיר. חיברתי וניסיתי לעשות זאת ע"י כיבוי והדלקה וגם ע"י הקשת #3370# שזה סוגר ומכבה את המכשיר, אך לא הלך. זה תמיד חזר לרשת שאליו היה מחובר הסים בחלקו העליון של ההתקן. זה לא ההתקן בפאנל שצריל להזיז כפתור, אלא משהו חדש מאוד דק וקטן שאמור להיכנס בין המכשיר לבטריה. למישהו יש מושג מדוע???
יש לי שני כרטיסי סים סלקום/אורנג'. רציתי לקנות מתאם שאליו מחברים את שני הסימים ואמורים להחליף בין הרשתות ע"י כיבוי והדלקת המכשיר. חיברתי וניסיתי לעשות זאת ע"י כיבוי והדלקה וגם ע"י הקשת #3370# שזה סוגר ומכבה את המכשיר, אך לא הלך. זה תמיד חזר לרשת שאליו היה מחובר הסים בחלקו העליון של ההתקן. זה לא ההתקן בפאנל שצריל להזיז כפתור, אלא משהו חדש מאוד דק וקטן שאמור להיכנס בין המכשיר לבטריה. למישהו יש מושג מדוע???