נוקיה 8310

yalyal

New member
נוקיה 8310

יש לי שני כרטיסי סים סלקום/אורנג'. רציתי לקנות מתאם שאליו מחברים את שני הסימים ואמורים להחליף בין הרשתות ע"י כיבוי והדלקת המכשיר. חיברתי וניסיתי לעשות זאת ע"י כיבוי והדלקה וגם ע"י הקשת #3370# שזה סוגר ומכבה את המכשיר, אך לא הלך. זה תמיד חזר לרשת שאליו היה מחובר הסים בחלקו העליון של ההתקן. זה לא ההתקן בפאנל שצריל להזיז כפתור, אלא משהו חדש מאוד דק וקטן שאמור להיכנס בין המכשיר לבטריה. למישהו יש מושג מדוע???
 

yalyal

New member
../images/Emo35.gif

 

MaD-d0g

New member
אממ..

אולי תנסה לשדרג את גירסת התוכנה של המכשיר
(באמת שאין לי מושג.. סתם רעיון) אגב, באתר של יורוקום אפשר לבדוק מה הגירסה הכי חדשה של כל מכשיר...
 

ranzz

New member
הטלפון סים פרי?!

או שמא קנית אותו מאורנג' / סלקום ומעולם לא ביצעת פתיחה כך שהוא יוכל לקבל סים של החברה השניה?
 

yalyal

New member
כן, כמובן שהוא סים-פרי

ואיך משדרגים את גירסת התוכנה למכשיר? ואגב - כשניסיתי בכלל לסגור את הפאנל האחורי, זה היה ממש בלחץ וגרם לזה שהמקשים בכלל לא פעלו...
 

blackhawk2

New member
עוד עצה מנסיון אישי

נסה להצמיד את הסימים למגעים על הדיואל סים על ידי סלוטייפ או משהו דומה, לפעמים מגעים רופפים. לפי שאתה עושה זאת, נסה להצמיד את שני הסימים בעזרת האצבעות למגעים תכבה ותדליק אם זה עובד מצאת את הבעיה.
 

shlomki

New member
עם הקוד שעשית..

שינית הגדרות בסלולארי שלך. זה לא קוד ל"ריסט" כמו שהרבה חובבנים מוכרים לאנשים.. זה קוד להפעלת EFRC (Enhanced Full Rate Codec) שזה מקודד משופר של שיחה. הוא כן צריך להיות מופעל, כי הוא נותן לך איכות סאונד משופרת. אבל אל תשחק עם הקודים האלה, הם לא עושים שום Hard Reset או משהו אם זה מה שאתה מחפש. רוצה לעשות ריסט? יש כפתור.
 
למעלה