יוספינההחרוצה
New member
נועם -
הורדתי את התוכנה עם הסקריפטים למחשב שלי ואני לומדת אותה היא נראית לי נהדרת אבל כשניסיתי להתקינה בביס -לא עבד אין לי שם אינטרנט אז אין לי דרך להתייעץ בפורום. אז אני שואלת על סמך זיכרון ומהבית מה יכולה להיות הבעיה? הקבצים נפרסים לי לתיקיה אך 2 קבצים הוא לא זיהה-אחד קלאס והשני משהו אחר לא זוכרת מה. והתוכנה לא עובדת מה לעשות? אגב מערכת ההפעלה שם היא וינדוס 98 יכול להיות שזו הסיבה? אולי חסר איזה פלאג?
הורדתי את התוכנה עם הסקריפטים למחשב שלי ואני לומדת אותה היא נראית לי נהדרת אבל כשניסיתי להתקינה בביס -לא עבד אין לי שם אינטרנט אז אין לי דרך להתייעץ בפורום. אז אני שואלת על סמך זיכרון ומהבית מה יכולה להיות הבעיה? הקבצים נפרסים לי לתיקיה אך 2 קבצים הוא לא זיהה-אחד קלאס והשני משהו אחר לא זוכרת מה. והתוכנה לא עובדת מה לעשות? אגב מערכת ההפעלה שם היא וינדוס 98 יכול להיות שזו הסיבה? אולי חסר איזה פלאג?