נוסע המתמיד..

ReDEAD

New member
נוסע המתמיד..

מישהו יכול להסביר לי למה גם השבוע לפני אחד מהמשחקים הקריטיים של השנה קשטן שוב טס לו לחו"ל ?????? ושלא יבלבל בשכל שיש מי שמכין את הקבוצה כי מי שמעביר את האימונים זה מאמן הכושר! פשוט לא יאמן ההפקרות שיש בקבוצה הזאת..
 

redot

New member
כמה סיבות

דבר ראשון, טיסות על חשבון משלם המיסים. למה לא? דבר שני, תחרות אגו עם גרנט (הם גם ייתחרו מי יותר בונקריסט, קשטן מנצח) דבר שלישי, כנראה שמיסטר קשטן לא כזה מקצוען כמו שכולם נוהגים לחשוב.
ש-כ-ו-נ-ה
 

על האש

New member
גם אני לא אוהב את העיניין הזה.

ולא ברור לי למה דרור שהוא מקצוען,נוהג בדרך בה הוא נוהג שהוא יודע שיש עוד מטרות לקבוצה העונה. אבל אולי גם אפשר להבין אותו,שחשוב לו להיות מעורב בנעשה בנבחרת ( בתפקיד הבא שלו).
 

redot

New member
למה לרקוד על שתי חתונות?

או שהמאמן מאמן רק ת'קבוצה, או שהוא מאמן רק ת'נבחרת. זה לא רציני, הקבוצה נראית לא משו בכלל ואלה שנדפקים הם אוהדי הקבוצה, אנחנו. עדיף כבר את גרנט במשרה מלאה, מאשר קשטן עושה שני תפקידים.
 

על האש

New member
אתה צודק שזה פוגע בקבוצה

אפילו היו דיבורים כבר באמצע הסיבוב השני,שדרור יעבור לנבחרת מיידית,וגרנט מיידית לקבוצה. אבל כמו שאתה רואה זה לא יצא לפועל.
 
אני ממש לא מבינה את קשטן.

נוסע לו לטייל ברחבי העולם. ומשחק הגביע כל כך חשוב לנו נגד אשדוד פשוט לא מעניין אותו. המון אדומים נעדרים מפציעה ממשחקי הנבחרת. אולי הנוער ישחק . כבר שמתי לב שבמשחקים הקודמיםהוא לא עושה החלפות. כאילו לא אכפת לו. דייייייי קשטן אתה לא רוצה ליהיות אתנו. לך לך לנבחרת. עדיף כבר מישהו אחר. אני מאוד עצובה שזה קורה לקבוצה.הלוואי שיהיה אחרת. מכינרת אחרת האדומה לעולמים
 
ממש לא.

"עדיף כבר את גרנט במשרה מלאה, מאשר קשטן עושה שני תפקידים"? יקירי- עדיף אפילו קשטן שיאמן אותנו יום אחד בחודש, מאשר שגרנט יאמן אותנו במשרה מלאה. תאמין לי שגם אז, הישגיו של דרור יעפילו על אלו של אברם.
 

redot

New member
איזה השגים בדיוק?

מאז עונת 00/01, יענו חמש שנים!!! מה היו ההשגים שהגענו אליהם עם מיסטר קשטן? גמר גביע הטוטו? מקום שני נצחי? מה? מה? כלום!!! אני מבין שאת מאוד אוהבת את האיש והחמסה, אבל אני ממש לא מבין למה. לא מספיק שהקבוצה לא לקחה תואר כבר 5 שנים, נראה שלקשטן זה לא מפריע במיוחד. הוא הולך לנבחרת, מקבל ים של כסף מהנהנלת הקבוצה, ומה אנחנו רואים מזה? יוק. יום שבת יערך המשחר הכי חשוב עד כה העונה, וקשטן עושה טיולים מסביב לעולם, קונה טלוויזיה חדשה לאשתו שתיבדה לחיים ארוכים, אבל שוכח משו אחד חשוב, הוא גם מאמן קבוצת כדורגל. את מעדיפה חצי קשטן? אז לאוהדים כמוך מגיע הפועל כמו שהיא נראית.
 
ראית היום את משחק הנבחרת?

זה מה שגרנט מסוגל לעשות כשמקבצים לידיו את השחקנים הטובים ביותר שיש למדינת ישראל להציע. נפלא ממש. איזה הישגים בדיוק, אתה שואל? אולי שכחת איפה היינו בעונה שעברה. אני לא שכחתי. אז נכון שהאליפות האבודה. אבל יחסית לשאר הקבוצות בליגה, המצב שלך מצוין. או שאולי אתה ועוד כמה כאן- שכחתם לרגע שאנחנו מקום שני בטבלה. קשטן הוא המאמן היחידי בארץ, שמסוגל לקחת קבוצה עם שחקנים אפורים (כמו שיש כיום בהפועל, לצערנו), ועדיין לשהות באופן קבוע בצמרת הטבלה. תראה לי עוד מאמן שעם שחקנים כמו אנטבי, חליס, אוגבונה ודומב עדיין מצליח להיות מעל שאר הקבוצות בליגה. ואני מזכירה לך, שאחת מאותן הקבוצות האלו היא בית"ר י-ם, שלה למשל יש שחקנים כמו לרואה, אגאנסו, פרננדז, יצחקי, מליקסון, אסולין, אפק, ואתה יכול להוסיף על כך גם ספסל בעומק של האוקיינוס ההודי. אז נכון- דרור לא חף מטעויות. וגם אני לא אוהבת את ההתרוצצויות שלו בעולם, ימים ספורים לפני משחק כה חשוב. אבל מפה ועד להגיד "היו צריכים לעשות כבר עכשיו את החילוף, לתת לגרנט לבוא להפועל ולשגר את קשטן לנבחרת?" לא, לא, לא. יש בידך טעות. אתה יודע מה היה קורה אם ההצעה שהעלית היתה מתקבלת? 'הפועל' (שאת האליפות כאמור כבר איבדה) היתה הופכת לקבוצת מרכז טבלה משעממת, שמנשקת שוב את אירופה לשלום. היינו מסיימים עונה עם מקום 5 ונדמים יותר לצהובים המגוחכים שמעבר לכביש. מה לעשות. עם שחקנים בינוניים, ומאמן שבלוני וחסר יצירתיות- זו התוצאה שהיתה מתקבלת. אמרתי זאת הרבה פעמים, ואומר זאת שוב- אתה (ומלעיזים נוספים של דרור) עוד תתגעגעו אליו. חבל שכשניפגש בעונה הבאה, אצטרך להגיד לך "אמרתי לך".
 

יואב ק.

New member
מאמן צריך להתרכז בקבוצה

קשטן כבר מתרכז בנבחרת, הפועל נראית גרוע ואת קשטן זה לא ממש מעניין. הבעיה היא שכשקשטן עוזב קבוצות הוא משאיר אותן די הרוסות, ואז יש נזק שצריך לתקן. כולי תקווה שכשלבייב יבוא אז כמעט ולא יהיה נזק והמצב יותר טוב. אני אמנם לא אוהב את גרנט, אבל הוא סתם מאמן עלוב בלי הישגים. וממשחק הנבחרת היום לא הייתי מתרשם מאחר שנראה לי שהוא בתזמון די גרוע והוא לא באמת עניין אף אחד (גם את השחקנים). רוב השחקנים שקועים בהכנות לגביע בסופה"ש. לא רוצה חצי קשטן ולא רוצה שני קשטן. אני סה"כ רוצה מאמן שלא יצא לטייל ברחבי העולם כשהעונה עדיין בעיצומה.
 

redot

New member
לכל שאלה תשובה

דבר ראשון, בקשר למשחק היום, גם לשחקנים האדישים יש חלק גדול בבזיון, אהה, וגם לקהל שלא הגיע. דבר שני, אם בית"ר מכבי ובני יהודה לא היו כאלה מעפנות, גם מקום שני לא היה לנו. המקום הזה לא בזכות הכדורגל המבריק של הקבוצה, שלהזכירך, לא פוגעת כבר חודשיים. דבר שלישי, בקשר לבית"ר. אם היה להם ת'סגל שיש להם עכשיו, הם היו רצים לאליפות. מה שבטוח, נכון לעשיו הם הקבוצה הכי טובה בארץ. דבר רביעי, קשטן קיבל בתחילת העונה כל מה שהוא רוצה כדי להריץ קבוצה לאליפות. כן גבירותי ורבותי, כשרוכשים את באדיר, ברדה, דגו, ורמוט, ומוותרים על מסודי בדרך. הקבוצה היא קבוצה לאליפות, ורק בגלל משחקים מגעילים נגד קבוצות שאפשר וצריך היה לתפור, אנחנו רק במקום השני. (דרך אגב, לא נמאס לכם כבר מהמקום השני? אז נגיע לאופ"א, יופי טופי) דבר חמישי, את יכולה להגיד היפוטטית שהפועל היתה במקום חמישי אם גרנט היה מאמן. דברייך אלו לא מבוססים על כלום ולכן אתעלם מהם. אפילו אם הפועל יהיו מאכזבים בעונה הבאה, קשה לי להאמין שאני אתגעגע לקשטן, אבל רק זמן יגיד.
 
אז נחכה ונראה.

אני אומרת לך שעם כל הכסף שיביא לבייב, ברגע שהוא מעמיד את גרנט בראש הקבוצה- היא נועדת לכישלון.
 

redot

New member
ולדעתית את מגזימה

אני לא רוצה ליצור רושם מוטעה כאילו אני חסיד של גרנט, כי אני לא. בכל זאת, לא עשו את גרנט באצבע, אני מאמין בו, במיוחד עם הקשרים שיש לו. דרך אגב, תגדירי כישלון. אליפות? לעבור את שלב הבתים באופ"א? גביע?
 
בבקשה:

כישלון= לקבל לידיים קבוצה עם תקציב ענק ועם בעלים כמו לבייב/אברמוביץ'- ועדיין לסיים באותם הישגים של העונה הקודמת. סלח לי אם אינני מאמינה שגרנט יריץ אותנו לאליפות. או לגביע. אני מניחה שהכי טוב שיקרה זה שנסיים מקום 2 או 3 ובתרחיש הפחות טוב- גם נמוך מכך. תוצאות כאלו השיג גם דרור, עם הרבה פחות צלצולים וכסף.
 

petertosh

New member
עם כל הכבוד ל לדרור

לדיקטטורה החיובית שלו כלפי השחקנים,זו לא מקצוענות. מה נשאר לנו השנה?גביע(לא שאני מאמין שניקח אבל שויין),ועוד קיבלנו נאחס של איצטדיון שלא ניצחנו מ2001,ים של פצועים. הנהלת הפועל צריכה לדרוש ממנו להישאר צמוד להפועל עד תום העונה,הוא בעצמו צריך להבין שככה לא עובדים. הפקרות.
 
למעלה