נוסטלגיה לחג

מצב
הנושא נעול.
225-947

הנה לכם קונטסה מהימים ההם

נמצאה על-ידי ביום-העצמאות האחרון,כשחציתי רגלית את שכונת הצריפים המפורקת של ערד,גם הקונטסה נראית כמו השכונה שבה היא "נחה" לה.
225-947
225-947 ירדה מהכביש במהלך 1982 (!). זו הינו קונטסה (לאחר מכן היא כונתה קונטסה 900, כדי להבחין אותה מה- 1300), שעלתה לכביש ב- 20 דצמבר 1964, וקיבלה את הרישוי שלה באיזור גוש דן. היא נרשמה כדגם 1965, למרות שהערכה שהגיעה מיפן היא דגם 1964, שנת היצור האחרונה של דגם זה. המכונית התבססה על רנו קאטר-שבו שהורכבה ביפן, ע"י הינו, בזכיון. כ- 2300 קונטסות כאלו הורכבו במפעלי א. אילין תעשיות, בשנים 1964-1965. למעשה, זו היתה המכונית היפנית הראשונה בישראל.
 

אלון 58

New member
בראוו על המידע,../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

225-947
225-947 ירדה מהכביש במהלך 1982 (!). זו הינו קונטסה (לאחר מכן היא כונתה קונטסה 900, כדי להבחין אותה מה- 1300), שעלתה לכביש ב- 20 דצמבר 1964, וקיבלה את הרישוי שלה באיזור גוש דן. היא נרשמה כדגם 1965, למרות שהערכה שהגיעה מיפן היא דגם 1964, שנת היצור האחרונה של דגם זה. המכונית התבססה על רנו קאטר-שבו שהורכבה ביפן, ע"י הינו, בזכיון. כ- 2300 קונטסות כאלו הורכבו במפעלי א. אילין תעשיות, בשנים 1964-1965. למעשה, זו היתה המכונית היפנית הראשונה בישראל.
בראוו על המידע,
 

קובי לו

New member
בתמונה זו, ובוודאות, פיאט 600

מפגש שמשון הבלתי נשכח
איפה הקוף? היה כאן דיון במהלך השבוע על פיאט 500/600. הנה האחוריים שלה מתחת לסככה של שטוק '84.
בתמונה זו, ובוודאות, פיאט 600
פיאט 600 להבדיל מאיטליה היתה פי 20 או 30 יותר נפוצה בארץ מאחותה הקטנה ה-500 (באיטליה בדיוק הפוך יחס של 1:30 או 1:40 לטובת ה-500). ואגב, מה הקטע של צינזור הפרצופים מהתמונות, מה עוד שהתמונות מלפני יותר מ-30 או אפילו 36 שנה ?!?
 

Golf Bravo

New member
כיוון שלא בקשתי רשות, אני מכבד

בתמונה זו, ובוודאות, פיאט 600
פיאט 600 להבדיל מאיטליה היתה פי 20 או 30 יותר נפוצה בארץ מאחותה הקטנה ה-500 (באיטליה בדיוק הפוך יחס של 1:30 או 1:40 לטובת ה-500). ואגב, מה הקטע של צינזור הפרצופים מהתמונות, מה עוד שהתמונות מלפני יותר מ-30 או אפילו 36 שנה ?!?
כיוון שלא בקשתי רשות, אני מכבד
פרטיות.
 
צומת שדיים היא צומת נחשון, לא שמשון

חלה הסטוריה
ואיפה שרה
צומת שדיים היא צומת נחשון, לא שמשון
ולשרה היו את שני הציצים הגדולים ביותר בארץ. אני זוכר שבתור ילד היינו קונים אצלה ומלטפים את הקופים מצד ימין. (לא את השדיים...
) והיא היתה נוהגת לזרוק האוויר את ה-"אגוזי" ואתה היית צריך תמיד לתפוס אותו. והסוף שלה היה מאוד מר: יום אחד בשנת 1983 היא נרצחה ע"י פסיכופט. הוא כרת לה את שני הציצים ולקח אותם עימו. גופתה נמצאה בשדה, מאחור, ללא הציצים המפורסמים שמעולם לא נמצאו. סיפור מאוד עצוב לדעתי.
 
באותו יום רכבתי על אופנוע מ.צ. י-ם

צומת שדיים היא צומת נחשון, לא שמשון
ולשרה היו את שני הציצים הגדולים ביותר בארץ. אני זוכר שבתור ילד היינו קונים אצלה ומלטפים את הקופים מצד ימין. (לא את השדיים...
) והיא היתה נוהגת לזרוק האוויר את ה-"אגוזי" ואתה היית צריך תמיד לתפוס אותו. והסוף שלה היה מאוד מר: יום אחד בשנת 1983 היא נרצחה ע"י פסיכופט. הוא כרת לה את שני הציצים ולקח אותם עימו. גופתה נמצאה בשדה, מאחור, ללא הציצים המפורסמים שמעולם לא נמצאו. סיפור מאוד עצוב לדעתי.
באותו יום רכבתי על אופנוע מ.צ. י-ם
והזעיקו אותנו לצומת. אני זוכר שהייתי מזועזע מאוד והיה לי מאוד קשה עם המעשה הזה.
 

846

Active member
אז איזה ציצים אני ראיתי בצומת נחשון

צומת שדיים היא צומת נחשון, לא שמשון
ולשרה היו את שני הציצים הגדולים ביותר בארץ. אני זוכר שבתור ילד היינו קונים אצלה ומלטפים את הקופים מצד ימין. (לא את השדיים...
) והיא היתה נוהגת לזרוק האוויר את ה-"אגוזי" ואתה היית צריך תמיד לתפוס אותו. והסוף שלה היה מאוד מר: יום אחד בשנת 1983 היא נרצחה ע"י פסיכופט. הוא כרת לה את שני הציצים ולקח אותם עימו. גופתה נמצאה בשדה, מאחור, ללא הציצים המפורסמים שמעולם לא נמצאו. סיפור מאוד עצוב לדעתי.
אז איזה ציצים אני ראיתי בצומת נחשון
ב 88 עד 90????
 
מה???? את זה לא ידעתי

צומת שדיים היא צומת נחשון, לא שמשון
ולשרה היו את שני הציצים הגדולים ביותר בארץ. אני זוכר שבתור ילד היינו קונים אצלה ומלטפים את הקופים מצד ימין. (לא את השדיים...
) והיא היתה נוהגת לזרוק האוויר את ה-"אגוזי" ואתה היית צריך תמיד לתפוס אותו. והסוף שלה היה מאוד מר: יום אחד בשנת 1983 היא נרצחה ע"י פסיכופט. הוא כרת לה את שני הציצים ולקח אותם עימו. גופתה נמצאה בשדה, מאחור, ללא הציצים המפורסמים שמעולם לא נמצאו. סיפור מאוד עצוב לדעתי.
מה???? את זה לא ידעתי
אני זוכרת שקראו לצומת נחשון צומת השד ואני זוכרת את האישה, אבל לא ידעתי שסופה היה אכזרי כל כך. ממש מזעזע.
 

gen1

New member
מענין ,אני שמעתי שירדה מן הארץ

צומת שדיים היא צומת נחשון, לא שמשון
ולשרה היו את שני הציצים הגדולים ביותר בארץ. אני זוכר שבתור ילד היינו קונים אצלה ומלטפים את הקופים מצד ימין. (לא את השדיים...
) והיא היתה נוהגת לזרוק האוויר את ה-"אגוזי" ואתה היית צריך תמיד לתפוס אותו. והסוף שלה היה מאוד מר: יום אחד בשנת 1983 היא נרצחה ע"י פסיכופט. הוא כרת לה את שני הציצים ולקח אותם עימו. גופתה נמצאה בשדה, מאחור, ללא הציצים המפורסמים שמעולם לא נמצאו. סיפור מאוד עצוב לדעתי.
מענין ,אני שמעתי שירדה מן הארץ
שלום! לפני ששת הימים הצומת היתה תחנה חשובה בדרך מתל אביב לירושלים ,אפילו זכיתי בתור חייל לקנות ולקבל בקבוק טמפו מהיד של הגברת שלא היתה הרבה יותר ארוכה מהחזה של הגברת (והיד היתה נורמלית לחלוטין ) והחזה היה מונח על הדלפק שמתחתיו המקרר השקוף ,היו זמנים בכ"א שמעתי שירדה מן הארץ כי הצומת לאחר מלחמת 6 הימים כבר לא היתה זה
 
אני ראיתי את הגופה שלה לצערי.

מענין ,אני שמעתי שירדה מן הארץ
שלום! לפני ששת הימים הצומת היתה תחנה חשובה בדרך מתל אביב לירושלים ,אפילו זכיתי בתור חייל לקנות ולקבל בקבוק טמפו מהיד של הגברת שלא היתה הרבה יותר ארוכה מהחזה של הגברת (והיד היתה נורמלית לחלוטין ) והחזה היה מונח על הדלפק שמתחתיו המקרר השקוף ,היו זמנים בכ"א שמעתי שירדה מן הארץ כי הצומת לאחר מלחמת 6 הימים כבר לא היתה זה
אני ראיתי את הגופה שלה לצערי.
באותו יום הוזנקנו למקום עם אופנועי מ.צ. כי הייתי בסיור שגרתי בשער-הגיא וביקשו מאיתנו לרוץ לשם להכוונת תנועה יחד עם הכחולים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה