נדירה בדורה

"אני ממליצה להתייחס לכל רגע עם הילדים לא כאל מטלה או עול, אלא כהזדמנות לצמיחה ולהתפתחות".

בגלל שהמשפחה לימדה אותה בחינוך ביתי היא חיקתה אותם עם הילדים שלה.

 

פולגאר

Well-known member
"אני ממליצה להתייחס לכל רגע עם הילדים לא כאל מטלה או עול, אלא כהזדמנות לצמיחה ולהתפתחות".

בגלל שהמשפחה לימדה אותה בחינוך ביתי היא חיקתה אותם עם הילדים שלה.

שמת לב שאת הילדים שלהם הם שלחו לחינוך הרגיל?
תהית, למה?
 
שמת לב שאת הילדים שלהם הם שלחו לחינוך הרגיל?
תהית, למה?
לא קראת את הכתבה!!!

(אזהרת הרינגטון)

אמרו בצורה חד משמעית שלפי מה שילדים רוצים.

רק במקרה אחד לא היה ברירה ומתי שהוא האמא הייתה צריכה לעבוד אחרי שהאבא מת.

לפני זה הילדים היו בחינוך ביתי(מי שרצה).
 
למעלה