נגמר השבוע
יש לי הרגשה שהמון פסימיות עומדת להישפך ממני, הלוואי שהייתי יכול לכתוב הודעה אופטימית מלאת שמחת חיים ושנינות, הייה לי שבוע די קשה, התחלתי קורס בתמיכה טכנית, מבחינה חברתית אני מסתדר די טוב, זה שינוי מרענן אחרי לשבת כל יום בבית, לפחות מכירים אנשים חדשים. מבחינה מקצועית זה ממש קשה, החומר ממש משעמם, ויותר חמור, קשה לי אם תחושת הכישלון הזאת, למרות שהפיטורים מהעבודה הקודמת הם לא רק באשמתי , אבל בכל זאת אני מרגיש שאני לא ממצא את עצמי מבחינה מקצועית, וההרגשה המעצבנת כאילו "נשארתי מאחור" יחסית לאנשים אחרים, אלה רק מעט מהצרות שלי, לאחר הסילוק שלי מהחדר , אין לי פרטיות בגרוש, אין לי אפשרות באמת לנקות את הראש, ואני גם בקושי שורד את הלימודים בין השאר כי אני בקושי מצליח ללמוד בבית עקב העדר מקום שקט, אני ממשיך במסע חיפוש הדירה, למרות שהעומס בקורס מאוד הקשה עליי, אני הכי מפחד , מאובדן מוטיבציה, שעוד פעם אני יכנע ויחליט "להישאר בבית" רק עד שיתחילו הלימודים. ולחשוב שרק לפני שלוש חודש הכל ניראה כל כך ורוד, יכלתי לייעץ לאנשים אחרים שיש אור בקצה המנהרה, שבת שלום , מקווה שאצלכם טוב יותר מאשר אצלי.
יש לי הרגשה שהמון פסימיות עומדת להישפך ממני, הלוואי שהייתי יכול לכתוב הודעה אופטימית מלאת שמחת חיים ושנינות, הייה לי שבוע די קשה, התחלתי קורס בתמיכה טכנית, מבחינה חברתית אני מסתדר די טוב, זה שינוי מרענן אחרי לשבת כל יום בבית, לפחות מכירים אנשים חדשים. מבחינה מקצועית זה ממש קשה, החומר ממש משעמם, ויותר חמור, קשה לי אם תחושת הכישלון הזאת, למרות שהפיטורים מהעבודה הקודמת הם לא רק באשמתי , אבל בכל זאת אני מרגיש שאני לא ממצא את עצמי מבחינה מקצועית, וההרגשה המעצבנת כאילו "נשארתי מאחור" יחסית לאנשים אחרים, אלה רק מעט מהצרות שלי, לאחר הסילוק שלי מהחדר , אין לי פרטיות בגרוש, אין לי אפשרות באמת לנקות את הראש, ואני גם בקושי שורד את הלימודים בין השאר כי אני בקושי מצליח ללמוד בבית עקב העדר מקום שקט, אני ממשיך במסע חיפוש הדירה, למרות שהעומס בקורס מאוד הקשה עליי, אני הכי מפחד , מאובדן מוטיבציה, שעוד פעם אני יכנע ויחליט "להישאר בבית" רק עד שיתחילו הלימודים. ולחשוב שרק לפני שלוש חודש הכל ניראה כל כך ורוד, יכלתי לייעץ לאנשים אחרים שיש אור בקצה המנהרה, שבת שלום , מקווה שאצלכם טוב יותר מאשר אצלי.