מ...
סימפטום.. כשהנני מנסה לתקין חבילות ותוכנות נוספות דרך לוח בקרה - שליטה על חבילות - הוספת חבילות אני מקבל שגיאה "יש לבדוק מקורות החבילה..בלה בלה.." זה קורה לי כל הזמן..והדיסקים ישנם..כמו תמיד בכונן והכל תקין אצלם. מה יכולה להיות הבעיה? סימפטום שני: אינני שומ קול במחשב. בלוח בקרה - סאונד - כרטיס הקול שלי מופיע נכונה.וכביכול הכל בסדר שם. אבל משום מה ..אין צלילים..בהתקנה הקודם של מנדרייק הוא פעל מצויין ללא שום התערבויות ממני.. מה ניתן לעשות? המדובר על כרטיס קול TRIDENT.
סימפטום.. כשהנני מנסה לתקין חבילות ותוכנות נוספות דרך לוח בקרה - שליטה על חבילות - הוספת חבילות אני מקבל שגיאה "יש לבדוק מקורות החבילה..בלה בלה.." זה קורה לי כל הזמן..והדיסקים ישנם..כמו תמיד בכונן והכל תקין אצלם. מה יכולה להיות הבעיה? סימפטום שני: אינני שומ קול במחשב. בלוח בקרה - סאונד - כרטיס הקול שלי מופיע נכונה.וכביכול הכל בסדר שם. אבל משום מה ..אין צלילים..בהתקנה הקודם של מנדרייק הוא פעל מצויין ללא שום התערבויות ממני.. מה ניתן לעשות? המדובר על כרטיס קול TRIDENT.