מתלבטת...
שלום רב,
אני מתלבטת באשר לכיוון המקצועי שלי ואשמח לעזרה.
אני בחורה בת 30, סיימתי לפני כשנתיים תואר ראשון במדעי ההתנהגות.
עד היום עבדתי בשירות לקוחות ובתפקידים אדמנסטרטיביים.
נכון להיום אני עובדת כפקידת קבלה בחברה גדולה ולצערי זה די משעמם.
אני מרגישה שאני לא מוצאת כיוון להמשך, שקלתי ללמוד משהו אבל הכל נראה מעניין ולא מעניין יחד
הבעיה שאני לא באמת יודעת מה אני רוצה לעשות כאהיה "גדולה"....
לפניי כחודשיים עברתי אבחון גרפולוגי-תעסוקתי, קיבלתי המלצה לעשות הסבה לחינוך מיוחד או עבודה סוציאלית.
לאחר בדיקה, לפי הנתונים שלי אני יכולה להתקבל לחינוך מיוחד.
מאודדדד מתלבטת, לא יודעת אם זה באמת מתאים לי ואם זה הכיוון ולא רוצה ללכת ללמוד את זה כי אמרו לי,
הייתי רוצה ללכת ללמוד משהו עם "תחושת בטן" הבעיה שאני מבולבלת.
מה כדאי לעשות?
האם לנסות? יש דרך לדעת איזה עיסוק מתאים לנו?
תודה
שלום רב,
אני מתלבטת באשר לכיוון המקצועי שלי ואשמח לעזרה.
אני בחורה בת 30, סיימתי לפני כשנתיים תואר ראשון במדעי ההתנהגות.
עד היום עבדתי בשירות לקוחות ובתפקידים אדמנסטרטיביים.
נכון להיום אני עובדת כפקידת קבלה בחברה גדולה ולצערי זה די משעמם.
אני מרגישה שאני לא מוצאת כיוון להמשך, שקלתי ללמוד משהו אבל הכל נראה מעניין ולא מעניין יחד
הבעיה שאני לא באמת יודעת מה אני רוצה לעשות כאהיה "גדולה"....
לפניי כחודשיים עברתי אבחון גרפולוגי-תעסוקתי, קיבלתי המלצה לעשות הסבה לחינוך מיוחד או עבודה סוציאלית.
לאחר בדיקה, לפי הנתונים שלי אני יכולה להתקבל לחינוך מיוחד.
מאודדדד מתלבטת, לא יודעת אם זה באמת מתאים לי ואם זה הכיוון ולא רוצה ללכת ללמוד את זה כי אמרו לי,
הייתי רוצה ללכת ללמוד משהו עם "תחושת בטן" הבעיה שאני מבולבלת.
מה כדאי לעשות?
האם לנסות? יש דרך לדעת איזה עיסוק מתאים לנו?
תודה