מתלבטת...

onlyme10

New member
מתלבטת...

שלום רב,

אני מתלבטת באשר לכיוון המקצועי שלי ואשמח לעזרה.

אני בחורה בת 30, סיימתי לפני כשנתיים תואר ראשון במדעי ההתנהגות.
עד היום עבדתי בשירות לקוחות ובתפקידים אדמנסטרטיביים.

נכון להיום אני עובדת כפקידת קבלה בחברה גדולה ולצערי זה די משעמם.

אני מרגישה שאני לא מוצאת כיוון להמשך, שקלתי ללמוד משהו אבל הכל נראה מעניין ולא מעניין יחד
הבעיה שאני לא באמת יודעת מה אני רוצה לעשות כאהיה "גדולה"....

לפניי כחודשיים עברתי אבחון גרפולוגי-תעסוקתי, קיבלתי המלצה לעשות הסבה לחינוך מיוחד או עבודה סוציאלית.

לאחר בדיקה, לפי הנתונים שלי אני יכולה להתקבל לחינוך מיוחד.

מאודדדד מתלבטת, לא יודעת אם זה באמת מתאים לי ואם זה הכיוון ולא רוצה ללכת ללמוד את זה כי אמרו לי,
הייתי רוצה ללכת ללמוד משהו עם "תחושת בטן" הבעיה שאני מבולבלת.

מה כדאי לעשות?
האם לנסות? יש דרך לדעת איזה עיסוק מתאים לנו?

תודה :)
 
כמה טיפים התחלתיים

היי לך, מה שאני מציעה כהתחלה, זה שתעשי לך רשימה של כמה תחומים שעולים לך בראש שיכולים להתאים.
גם אם אינך בטוחה שזה-זה. מספיק שעולה בדעתך שיתכן שזה יעניין אותך.

השלב הבא הוא להתנסות. בתשלום או בהתנדבות. יש למשל תחומים שאפשר להתנדב בהם באופן זמני/אירעי. אם אין לך ניסיון בחינוך מיוחד
או בעבודה סוציאלית, כמובן שקשה לדעת באופן תאורטי אם זה יתאים לך. כך שלגשת ל"שטח" יכול לעזור מאוד ולפוגג את הערפל

אפשרות נוספת היא לשוחח עם אנשי מקצוע שעוסקים בתחומים עליהם את חושבת, לשאול שאלות, לצפות בעבודתם.
 
למעלה