M i l e g a
New member
מתי יפסיק לכאוב?...
ואולי טני רוצה להפסיק להרגיש, שמישהו יתקע לי זריקת הרדמה, פעם אחת לא להרגיש, לישון בשלווה ולשכוח. נגמרו לי המילים (לי!!!) נשארו רק דמעות, כבר יומיים כואב לי בלב, כבר יומיים העיניים שלי כל כך אדומות. אתה נוסע לחו"ל. אני נשארת לכאוב, לא מסוגלת עוד לבכות. ל מ ה ?
ואולי טני רוצה להפסיק להרגיש, שמישהו יתקע לי זריקת הרדמה, פעם אחת לא להרגיש, לישון בשלווה ולשכוח. נגמרו לי המילים (לי!!!) נשארו רק דמעות, כבר יומיים כואב לי בלב, כבר יומיים העיניים שלי כל כך אדומות. אתה נוסע לחו"ל. אני נשארת לכאוב, לא מסוגלת עוד לבכות. ל מ ה ?