מתי האהבה מתה?

Aminat

New member
גם לפרידה צריך שניים

לפני הכל דעי דבר ברור: אנשים משתנים!!!זה טבעי וטוב. ועכשיו לנושא: כשמתחתנים יש תחושה של - זהו זה הגעתי אל המנוחה והנחלה. אז זהו ...שלא. זוהי רק תחילתה של דרך שלפעמים גם קשה כי היא לא סלולה. אתם סוללים את דרככם בחיים. מסקנה: לא חכמה ולא נכון להתאהב באדם ע"פ מה שהוא באותו הרגע. החכמה לראות אם הוא יוכל בפוטנציאל שלו לסלול איתי את הדרך. מסקנת על: האהבה נבנית. לאט ובשניים. מסקנה אישית: "הוא לא אותו אדם" "שום דבר בו לא דומה" "הוא כיום איש שמרן" ומה אם איזה "אני" לשם שינוי. איפה את היית בתוך כל השינוי הזה שלו? אני אגיד לך איפה היית: את צפית מהצד במקום לבנות ולסלול ביחד: "ואת מסתכלת על בן זוגך..." בתקווה שתפנימי ואז תראי שיש עוד אהבות שמחכות בפתח לבניה מחודשת ומשותפת ביי אמיר (Amunat( . [email protected]
 
נגמר לי.........

מה להגיד לך..לכם? שהוא התבגר והתברגן..ואני נשארתי צעירה בנפשי ברוחי בגופי..ורוצה לבלות להנות לצחוק.... והוא עבודה בית עבודה בית...והנה אפילו מגיע לו יום נשואין "25" (מחר) ואין שום תוכניות. כל השנים הייתי "ועדת תרבות"..אני זו שמארגנת..נוהגת..מזמינה למסעדה..להצגה....מפתיעה במתנות... די נגמר לי הסוס........למה רק אני? אין בי יותר את הכוחות להנשים ולהחיות את הזוגיות הזו..... ולא נכנס לפרטים יותר אינטימיים.......:(
 
יהיה טוב מקסימה...

בסופו של דבר אילו הם חייך ואם לא תפריחי בהם חיים אז מה חבל. הכי חשוב שתשבו ותדברו, לכתוב פה לא ישנה את חייכם, אולי קצת את הרגשת ההתרוקנות שלך, אבל חייך ישארו אותו דבר. לכן מה שהכי חשוב לצאת מהמחשב ולחשוב איך פותרים את הבעיה שלא תעלם.
 
למעלה