מתי האהבה מתה?
קודם כל מקווה שתקבלו אותי בסבר פנים יפות...אני חדשה
היי לכולם... איך פתאום באמצע החיים אנחנו מרגישים שהאהבה מתה..שנגמר לנו? ואני מצטטת את ורדה רזיאל/ז´קונט...כל מילה בסלע...כאילו היא ראיינה אותי מתאהבים...גדלים..כל אחד גדל וצומח למקום אחר, הילדים גם גדלים, ופתאום את שמה לב שהאדם שאיתו התחתנת הוא לא אותו אדם, שום דבר בו לא דומה לאדם הצעיר שהכרת וכל התכונות "הקטנות והרעות" שלו הפכו להיות ל"גדולות ודומיננטיות" ואת מסתכלת על בן זוגך שהוא כיום איש שמרן, רגזן, נתון להרגליו הקטנים והמעצבנים, ואת אומרת: "רגע, הייתי מתחתנת איתו?" והתשובה היא "לא". ו א ז א ת י ו ד ע ת ש נ ג מ ר ה ה א ה ב ה יש עוד נשים/גברים שמרגישים כמוני?
קודם כל מקווה שתקבלו אותי בסבר פנים יפות...אני חדשה