מתי האהבה מתה?

מתי האהבה מתה?

קודם כל מקווה שתקבלו אותי בסבר פנים יפות...אני חדשה
היי לכולם... איך פתאום באמצע החיים אנחנו מרגישים שהאהבה מתה..שנגמר לנו? ואני מצטטת את ורדה רזיאל/ז´קונט...כל מילה בסלע...כאילו היא ראיינה אותי מתאהבים...גדלים..כל אחד גדל וצומח למקום אחר, הילדים גם גדלים, ופתאום את שמה לב שהאדם שאיתו התחתנת הוא לא אותו אדם, שום דבר בו לא דומה לאדם הצעיר שהכרת וכל התכונות "הקטנות והרעות" שלו הפכו להיות ל"גדולות ודומיננטיות" ואת מסתכלת על בן זוגך שהוא כיום איש שמרן, רגזן, נתון להרגליו הקטנים והמעצבנים, ואת אומרת: "רגע, הייתי מתחתנת איתו?" והתשובה היא "לא". ו א ז א ת י ו ד ע ת ש נ ג מ ר ה ה א ה ב ה יש עוד נשים/גברים שמרגישים כמוני?
 
ברוכה הבאה.... ../images/Emo140.gif

מסתבר שאהבה היא לא משו דומם, אלא חי ונושם, יש שלעיתים היא מתה,ויש שלעיתים ניתן להחיות אותה מחדש. השאלה היא עד כמה את באמת רוצה להחיותה או להמיתה פור גוד. מישל
 
לאהבה יש תשע נשמות

אז לפעמים אפשר להחיות אותה אבל באיזשהו שלב שום דבר כבר לא עוזר ולא טוב להיתקע עם גוויה
 
פיספסת אותה...לפני 5 דקות מתה...

קודם כל ברוכה הבאה. שנית - לא להיות "ורדה" בשביל להבין את זה. שלישית - תקראי את ההודעה של מישל - מה אני בכלל מבין באהבה ? טוב, אולי קצת...
 
האמת.....

שאני להתחתן שוב , לא אתחתן עם אף אחד. הייתי , ניסיתי , טעמתי , נשארתי , לעוד סיבוב בגלגל הענק הזה , לא עולה תודה :) אעעעע....ואת דיברת על אהבה , היא לא מתה , כרגע היא בחדר ניתוח , משתנה , מהתאהבות , לאהבה , הערכה , וכשתהיי בת 80 , אולי תחזרי לאהוב אותו , כי אז הפרפרים לא ידגדגו לך בבטן , ותראי את הטוב שנסתר מעינייך בזמן כזה או אחר.... <פלסף של אחרי ים כחולללללללל מדהים :)>
 

נעמי 1

New member
אז ככה...

הייתי היום בסופר... התלבטתי אם לקנות אהבה במארז גדול... של קונים אחד... ומקבלים את השני בחינם... או לקנות קצת על המשקל. כשהגעתי לקופה לשלם... ראיתי שהמחירים קפצו... אז השארתי את האהבה ליד הקופה... וזהו. ועוד משהו... הבדיקה הכי טובה לאהבה זה לקנות פרח... ולעשות... אוהבת ... לא אוהבת...להזדקן איתו... או לא להזדקן איתו... הוא השתנה... אני השתנתי... נו, מה את חושבת... שאנחנו נשארים בני עשרים? החיים לא זזים? בשביל שאלות ותשובות כאלה לא צריך את ורדה. את לא לבד במועדון. ברוכה הבאה. נעמי
 
ורדה וג´אקונט שלה.......

מפורסמים היום בעיתון מעריב במדור מיוחד. לא כל דבר שורדה אומרת......מדוייק. היא אומרת דברים שהקהל רוצה לשמוע......היא צריכה רייטינג.....אז צריך לקחת אותה בקלות, ולא ממש ברצינות....... מקבלים בחדר זה את כולם בסבר פנים יפות ובחיוכים. ביחוד כאלה עם שם "מקסימה". אגב, לא רק עם הבעל הרגזן, הנודניק או לא יודעת מה לא היית מתחתנת שוב.....יש עוד הרבה דברים שלא היית עושה פעם מה שהיום את רוצה ......הצרכים וההרגלים השתנו והשתפרו והשתכללו עם השנים.....וגם התנאים והרצונות. צריך להחליט. ממשיכים או לא. שחור או לבן . אגב, בעל "ותיק" לא זורקים. זה כמו נעליים משומשות. נוחות לרגל......אבל אם מעוד מתחשק נעל חדשה......קונים.....אבל צריך לקחת בחשבון שהיא עשויה ללחוץ...לא להתאים לשאר הבגדים בארון.....לא להתאים לתיק החדש שקנית לפני שבועיים.....ו...כמובן הכי חשוב לא זורקים נעליים ישנות עד שאין חדשות כדי לא להשאר יחףףףףףףףףף !!!!!!!
 

h47

New member
נעליים ישנות.......

עדיין לא החלטתי האם לזרוק את הנעליים הישנות...אבל הן קרועות וחורקות..ונכנס קור..ורוח..ולא נעים לי איתם ולא נוח לי איתם ואולי מעדיפה ללכת יחפה... לא פוחדת ללכת יחפה תקופה...אחסוך עד שאמצא את זוג הנעליים המתאים לי ביותר... (ובעניין ורדה...לא סתם ציטטתי אותה מתוך מוסף "אהבה" של יום שישי..פשוט לפני כשבוע...התבטאתי לפני חברה בדיוק באותן המילים
 
זה לא מפחיד ללכת יחפה אלא

שלא נוח ללכת יחפה בחוץ, על חצץ, אספלט, כביש משובש...שלג וגשם. מילא בבית לא נורא. תמיד אני אומרת...כאשר יש קושיות קשות...... "נחשוב שוב" ובסרט חלף עם הרוח אומרת השחקנית הראשית... "מחר יום חדש".....
 
גם את?

תודה..גם את קראת את ורדה? שמחה שיש עוד נשים שמרגישות כמוני :))) אבל צרת רבים לא חצי נחמה:)
 

סנדי32

New member
קודם כל ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

כמדומני שהתחתנת הוא היה מקסים, גם את היית מקסימה וכשהוא ישתנה סביר להניח שגם את עברת שינוי , גם הוא יכול לבוא בטענות
אהבה היא דבר טהור שנימצא בתוך הלב, אוליי המשיכה והניצוץ שנימצאת באהבה ניגמרה, אבל את עדיין אוהבת כי את עדיין איתו. את יכולה להיות אוהבת אבל לא מאוהבת ויש הבדל בין השניים.
בכל מקרה זאת דעתי חומר למחשבה: שאלה: מתיי מעריכים דבר ? תשובה: כשהדבר לא נימצא
 

irisi

New member
אולי...אבל

מצד שני- היא לא בהכרח איתו כי היא אוהבת אותו, (היא אמרה שלא), נכון שהיא עדיין איתו אולי לא רע לה, אולי נוח לה, אולי נחמד לה אפילו אבל יכול להיות שגם "פושר" לה, ושמעבר לפושר אולי יש דברייים בסיסיים שהיום היתה רוצה אחרת אולי היום היה מתאים לה מישהו אחר עם תכונות אחרות, דומנטייות יותר לכאן או לשם לא יודעת בכל מקרה כשאוהבים יודעים ולא רק כשמאוהבים אין לי מושג מה אחוז הזוגות הנשואים שעדיין אוהבים אחרי 15 או 20 שנה מניחה שלא גבוה במיוחד בכל מקרה... המון אהבה המון חום והמון טוב
 

שיר טל35

New member
מקסימה יקרה../images/Emo24.gif

קודם כל, הרשי לי לברך אותך על הצטרפותך אלינו לשיחות בטלות ומשעממות בצאט. ולענין הסוגיה, האהבה היא שתיל שיש לטפח, לגזום, להשקות ולטפח, וגם אז לא מובטחת הצלחה מובנת מאליה. מאחלת לך, שעוד תטעמי טעמה של אהבה מהי,כי חיים ללא אהבה משולים לאויר ללא חמצן. ומה אני בכלל מבינה בזה......
 
למעלה