גם לפרידה צריך שניים
לפני הכל דעי דבר ברור: אנשים משתנים!!!זה טבעי וטוב. ועכשיו לנושא: כשמתחתנים יש תחושה של - זהו זה הגעתי אל המנוחה והנחלה. אז זהו ...שלא. זוהי רק תחילתה של דרך שלפעמים גם קשה כי היא לא סלולה. אתם סוללים את דרככם בחיים. מסקנה: לא חכמה ולא נכון להתאהב באדם ע"פ מה שהוא באותו הרגע. החכמה לראות אם הוא יוכל בפוטנציאל שלו לסלול איתי את הדרך. מסקנת על: האהבה נבנית. לאט ובשניים. מסקנה אישית: "הוא לא אותו אדם" "שום דבר בו לא דומה" "הוא כיום איש שמרן" ומה אם איזה "אני" לשם שינוי. איפה את היית בתוך כל השינוי הזה שלו? אני אגיד לך איפה היית: את צפית מהצד במקום לבנות ולסלול ביחד: "ואת מסתכלת על בן זוגך..." בתקווה שתפנימי ואז תראי שיש עוד אהבות שמחכות בפתח לבניה מחודשת ומשותפת ביי אמיר (Amunat( . [email protected]
לפני הכל דעי דבר ברור: אנשים משתנים!!!זה טבעי וטוב. ועכשיו לנושא: כשמתחתנים יש תחושה של - זהו זה הגעתי אל המנוחה והנחלה. אז זהו ...שלא. זוהי רק תחילתה של דרך שלפעמים גם קשה כי היא לא סלולה. אתם סוללים את דרככם בחיים. מסקנה: לא חכמה ולא נכון להתאהב באדם ע"פ מה שהוא באותו הרגע. החכמה לראות אם הוא יוכל בפוטנציאל שלו לסלול איתי את הדרך. מסקנת על: האהבה נבנית. לאט ובשניים. מסקנה אישית: "הוא לא אותו אדם" "שום דבר בו לא דומה" "הוא כיום איש שמרן" ומה אם איזה "אני" לשם שינוי. איפה את היית בתוך כל השינוי הזה שלו? אני אגיד לך איפה היית: את צפית מהצד במקום לבנות ולסלול ביחד: "ואת מסתכלת על בן זוגך..." בתקווה שתפנימי ואז תראי שיש עוד אהבות שמחכות בפתח לבניה מחודשת ומשותפת ביי אמיר (Amunat( . [email protected]