מתי בפעם האחרונה.....?

מתי בפעם האחרונה.....?

מתי בפעם האחרונה נכנסתם למאמרי הפורום?-ללא ספק, אוסף המאמרים הגדול ביותר שעוסק בברי סחרוף, למעלה מ300 מאמרים. בינהם ניתוחי שירים לעשרות שירים של ברי, שבטוח חלקכם הגדול לא נכנס אליהם, סיקורים לכל הופעות, דיסקוגרפיה מ-ל-א-ה מסודרת ומקוטלגת, כל פינות הידעת, דברים קטנים על ברי שלא חשבתם עליהם אפילו. מערכת המאמרים מתעדכנת באופן שוטף, כמעט שבועי.
מתי בפעם האחרונה נכנסתם לקישורי הפורום? למען הנוסטלגיה, בקישורי הפורום תוכלו להעיף מבט בהודעות המעניינות ביותר בתולדות הפורום, בפינות המגניבות ביותר וכמובן להתקשר לאתרים אחרים שקשורים לברי. גם פינה זו מתעדכנת באופן שוטף לגמרי.
מתי בפעם האחרונה נכנסתם למילון המונחים? לאחר המבצע שעשינו המקום הזה השתדרג לגמרי ומצוייות בו הגדרות להמון דברים שקשורים לברי, חוץ מזה, אתם תמיד מוזמנים להוסיף לשם דברים, אפילו לא צריך לפנות אלי אלא לעשות את זה באופן עצמאי.
מתי בפעם האחרונה נכנסתם לאלבומי הפורוםוכמובן, יש לנו גם גלריות שונות ורבות שקשורות לברי, מומלץ להעיף מבט ולהוסיף משלכם, כמובן באופן עצמאי (רק יהיה נחמד אם תגידו לנו כדי שנקפוץ).
מתי בפעם האחרונה ענית לסקר למה רק 16 איש ענו לסקר? יש לנו יותר אנשים בפורום מ16!!
מתי בפעם האחרונה השתתפת בפורום באופן פעיל וכן! יש מה לעשות, אנחנו פותחים פינות, אנשים שואלים שאלות מענינות, אבל צריך אתכם שתבואו ותשתתפו פה, יותר ממה שנראה לכם. ושאלה אחרונה, למה ממבט אחד על "אנשי השנה של הפורום 2005" אני רואה ש75-80 אחוז מהזוכים כבר לא נמצאים כמעט בפורום?!
 
יואב לא הלכת לים המלח?

אז אני מניח שאתה נוסע לרעננה במוצ"ש? אני מאוד מקווה שהם יעשו עוד כמה הופעות ביחד. אני ארגיש רע מאוד אם לא אהיה באף הופעה של השילוב הזה...
 
לא אני גם לא הולך לרעננה

יש דבר כזה שמרתק לך את כל החיים ומשמיד אותם באופן טוטאלי, קוראים לזה פסיכומטרי, חוץ מזה שההורים שלי בחו"ל והופקדתי לשמור על אחי הקטנים, זה מחרפן לי את השכל אבל אין מה לעשות, אולי מעבדה בשבוע הבא
 
למעלה