מתים לרגע שבוע 3

panda0zombie

New member
אני רואה את הפרקים רק בלילה


או לפחות בחדר חשוך.. הכי טוב לאווירה. בכל מקרה אחרי זה אני תמיד רואה סרטון מצחיק כדי שאצליח קצת להירדם


כן אם דנה הייתה מאמינה ללב על ההתחלה היה הכי טוב (הוא עבר את הפרוצדורה! היא צריכה לחשוד שהוא קיבל משהו)
 

שיר m

Well-known member
בדיוק

אז הקטע של הסרטון המצחיק לא עובד אצלי
 

dar dahan

Member
פרק 48 (10)

אז מה יקרה עם האישה השלישית שנמצאת בהריון?
מה הסיפור של התינוקות עם בראון והאיש המוזר מהמוסד/שב"כ?
ולמה פרופסור לוץ מטורף?
כל התשובות לשאלות הללו ועוד בפרק נוסף של מתים לרגע.
&nbsp
&nbsp
 

שיר m

Well-known member
טוב אז

אני ממש דואגת לסלאבה.
&nbsp
אסמא חמודה ממש. הבחור לא יודע על הילד? אני מקווה שהיא ודרור לא יפרדו

&nbsp
לב מקשיב למוזיקה הזכיר לי כמה מיכאל אלוני שחקן נהדר:)
 

panda0zombie

New member
הוא לא יודע

ברור שאסמא ודרור ייפרדו.. גם אם לתקופ קצרה זה בטוח יקרה
 

dar dahan

Member
פרק 49 (11)

מה יהיה בגורל הנשים ההרות?
מה העניין עם לב?
ומתי שיר, יוסי רועי וכו' יצטרפו אליי לדיונים?

&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
הנה אני תמיד נשאר אני ומצטרף לדיונים
סלאבה ושירה - טוב אתם יודעים מה דעתי עליהם.. יעל וסלאבוי לנצח..
מה שכן: אני תוהה מה סלאבה בעצם זוכר מהרצח ששל איציק ... שמתם לב שהדרך שבה סלאבה ביצע את הרצח של איציק כמעט זהה לרצח של אנה הציידת את ליבי המקורית ? בשניהם הרצח הוא על גג גבוה , הנרצח נופל מהגג , ההבדל הוא שסלאבה רצח את איציקק בדחיפה , ואילו אנה ירתה בליבי.. אבל האם סלאבה זכר מלכחתחילה למה הוא לקח את הדיסק און קיי ? כדי להעלים ראיות מפליללות ?
&nbsp
 

panda0zombie

New member
אני מניחה שהוא פשוט עשה אחד פלוס אחד

לא ממש זוכר למה הוא לקח את הדיסק און קי אבל כן מניח שזה מהסיבה שנראית לו
 

dar dahan

Member
פרק 50 (12)

מה יקרה לדנה ולחבורה?
מה עובר על סלאבה?
והאם התינוקות באמת שובטו?
&nbsp
 

panda0zombie

New member
אני את הפרקים אשלים מחר..

השבוע לא היה לי זמן לראות את הפרקים
 
למעלה