הנה אני תמיד נשאר אני ומצטרף לדיונים
סלאבה ושירה - טוב אתם יודעים מה דעתי עליהם.. יעל וסלאבוי לנצח..
מה שכן: אני תוהה מה סלאבה בעצם זוכר מהרצח ששל איציק ... שמתם לב שהדרך שבה סלאבה ביצע את הרצח של איציק כמעט זהה לרצח של אנה הציידת את ליבי המקורית ? בשניהם הרצח הוא על גג גבוה , הנרצח נופל מהגג , ההבדל הוא שסלאבה רצח את איציקק בדחיפה , ואילו אנה ירתה בליבי.. אבל האם סלאבה זכר מלכחתחילה למה הוא לקח את הדיסק און קיי ? כדי להעלים ראיות מפליללות ?