אז מה יקרה עם לב והנשים בהריון שהוא הורג?
מי זה לעזאזל לוץ והשיטה המוזרה שלו?
האם יעל וסלאבה יחזרו?
מה יהיה עם שירה המעצבנת?
ומתי יוסי יצטרף אלינו לעונה הזאת?
כל התשובות לשאלות הללו ועוד שאלות בשבוע נוסף של הסדרה המדהימה, מתים לרגע!
ולילית! לילית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
אבל אסמא ודרור זה זוג יפה. אסמא רובוט או משהו? כי זה נראה ככה...
 
דנה דווקא פחות מעניינת אותי.
 
אולי בעונה הבאה שירה.
כואב הלב עליו.
רק בגללה הוא עשה את הניסוי.
 
וברור שאת יכולה להגיב גם על פרק 6 (מותר לך הכל בגבול חוקי הפורום!) , מה שלא ברור לי זה למה נהיה שקט בפורום לאחרונה.
 
 
אם יש הצעות... אנא כתבו אליי!
 
המבצע אינו כולל ציורים של סצנות שלא אהבתי, דמויות מגעילות ודניאל ליטמן. עמית ושרון ואלינור ואדם אזלו מהמלאי. יובל עזבה.