מתוקים

ט ל ו ש1

New member
מתוקים../images/Emo26.gif

היום בשעה 13:00 בערוץ 2 יש את הסרט "אבא שחור לבן" שמשתתפת בו אגם רודברג
תראו כולםם
 
למה לא אמרתם קודם?!../images/Emo46.gif../images/Emo107.gif

מאמווווווווווש אני דתיה טלטוללללללללל הייתי מקליטה אם הייתי יודעת
בכל זאת תודה נשמה!
הדס
(פליז שמישו הקליט את זה במצלמת הדיגיטלית!?, לא ראיתי את הסרט הזה עדיין ואין אותו בחנויות...)
 

mazalj11

New member
הדסס יש לי את הסרטטטט

הקלטתי אותו פעםם אם את רוצהה אותו דברי איתי..ננסה לארן משו..
 

היללי 2

New member
מישו יודע איך להשיג אותו??

אי אפשר להוריד דרך האימיול ואין בחניות...איך משיגים את זה לעזעזל???
 

M a m u s h k a

New member
אממ לא אבל..

בטח יהיה מתישו בערוץ הסרטים בהוט... לספריית וידיאו זה לא נראה לי יגיע..- אם זה לא הגיע עד עכשיו!!!
 

פלורי2

New member
וואו היא הייתה שם מושלמת../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif

אני חוהל על היפיופה הזו
היא הייתה שם כל כך מושלמת... כל כך מהממת!!!
מאמי לא מהעולם הזה
. חולה עליה
 
טנקס ..

ראיתי איזה רבע שעה מהסוף חיחי .. סרט יפה ... <לא שהבנתי משו .. אבל אחר כך אמא שלי ואח שלי הסבירו לי ..>
 
למעלה