מתוקים היום בשעה 13:00 בערוץ 2 יש את הסרט "אבא שחור לבן" שמשתתפת בו אגם רודברג תראו כולםם
ט ט ל ו ש1 New member 3/9/05 #1 מתוקים../images/Emo26.gif היום בשעה 13:00 בערוץ 2 יש את הסרט "אבא שחור לבן" שמשתתפת בו אגם רודברג תראו כולםם
מתוקים../images/Emo26.gif היום בשעה 13:00 בערוץ 2 יש את הסרט "אבא שחור לבן" שמשתתפת בו אגם רודברג תראו כולםם
ה הדסי מתה על אגמי New member 3/9/05 #3 למה לא אמרתם קודם?!../images/Emo46.gif../images/Emo107.gif מאמווווווווווש אני דתיה טלטוללללללללל הייתי מקליטה אם הייתי יודעת בכל זאת תודה נשמה! הדס (פליז שמישו הקליט את זה במצלמת הדיגיטלית!?, לא ראיתי את הסרט הזה עדיין ואין אותו בחנויות...)
למה לא אמרתם קודם?!../images/Emo46.gif../images/Emo107.gif מאמווווווווווש אני דתיה טלטוללללללללל הייתי מקליטה אם הייתי יודעת בכל זאת תודה נשמה! הדס (פליז שמישו הקליט את זה במצלמת הדיגיטלית!?, לא ראיתי את הסרט הזה עדיין ואין אותו בחנויות...)
M mazalj11 New member 4/9/05 #12 הדסס יש לי את הסרטטטט הקלטתי אותו פעםם אם את רוצהה אותו דברי איתי..ננסה לארן משו..
ה היללי 2 New member 4/9/05 #8 מישו יודע איך להשיג אותו?? אי אפשר להוריד דרך האימיול ואין בחניות...איך משיגים את זה לעזעזל???
« «°מיכלולה מסטולה°» New member 4/9/05 #10 אינליי מושגג..../images/Emo110.gif צריך להקליט כשזה משודר.. נראלי זאת הדרך היחידה
M M a m u s h k a New member 4/9/05 #11 אממ לא אבל.. בטח יהיה מתישו בערוץ הסרטים בהוט... לספריית וידיאו זה לא נראה לי יגיע..- אם זה לא הגיע עד עכשיו!!!
אממ לא אבל.. בטח יהיה מתישו בערוץ הסרטים בהוט... לספריית וידיאו זה לא נראה לי יגיע..- אם זה לא הגיע עד עכשיו!!!
פ פלורי2 New member 4/9/05 #13 וואו היא הייתה שם מושלמת../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif אני חוהל על היפיופה הזו היא הייתה שם כל כך מושלמת... כל כך מהממת!!! מאמי לא מהעולם הזה . חולה עליה
וואו היא הייתה שם מושלמת../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif אני חוהל על היפיופה הזו היא הייתה שם כל כך מושלמת... כל כך מהממת!!! מאמי לא מהעולם הזה . חולה עליה
ח חולה על כפיר ורננה New member 4/9/05 #15 ואייייייי, פספסתייייייי למה סיימנו היום ב-3 ל-מ-ה אלוקים - מה חטאתיייייי
כ כוסית על הגג New member 4/9/05 #16 טנקס .. ראיתי איזה רבע שעה מהסוף חיחי .. סרט יפה ... <לא שהבנתי משו .. אבל אחר כך אמא שלי ואח שלי הסבירו לי ..>
טנקס .. ראיתי איזה רבע שעה מהסוף חיחי .. סרט יפה ... <לא שהבנתי משו .. אבל אחר כך אמא שלי ואח שלי הסבירו לי ..>
ש שריתוששששש New member 4/9/05 #17 ראיתי אותו כבר פעם... אבל בכלל לא הבנתי ת'סוף אף פעם לא הצלחתי להבין אותו...