מתוך ממר"י

2l khansa2

New member
מתוך ממר"י

שני פיגועי הטרור שהתרחשו ב-10 באפריל 2007 בקזבלנקה במרוקו, וב-11 באפריל באלג'יר בירת אלג'יריה, זכו לתגובות גינוי חריפות ברחבי העולם הערבי. ביטוי נרחב למגמה זו נרשם במדורי הקריקטורות בעיתונות הערבית, אשר עסקו בנושא הטרור האסלאמי מהיבטים שונים: מבצעי הפיגועים הוצגו בקריקטורות כדמויות רצחניות וצמאות דם הנשלחות בעקבות פשעיהן אל אש הגיהינום; התפשטות הטרור ברחבי העולם הערבי הוצגה כתופעה מדאיגה ומאיימת; הטרור הוצג כעיוות של מצוות הקוראן, ונמתחה ביקורת על התמיכה השקטה לה הוא זוכה מצד אנשי דת. קריקטורה 1:מקטר
 

2l khansa2

New member
יאפ אחד אחרון

וגמרנו ושוב כמובן מממרי ,תמונה מבחריין
 

2l khansa2

New member
לא כזו שמצאתי

וההימור שלי הוא שמאוד קשה יהיה למצוא חיה כזו...אבל אפשרי לבדוק ולחפש
 

2l khansa2

New member
לאחר ששאלתי מספר

חברים בארצות ערב נאמר לי שבכל הנוגע לקריקטורות נגד פיגועים לאחר פיגועים שהיו בישראל לא הופיעו כאלו,אך כן הופיעו לאחר פיגוע ה11 ל9,אכן הרוב מתנגד לפיגועים והיו גם מאמרים בנושא,אפילו אוניברסיטת אל אזהר בקהיר הביעה את התנגדותה לפיגועים שנעשים כנגד אזרחים!
 

2l khansa2

New member
כן

בזמנו מספר שייחים באל אזהר קראו להפסקת הפיגועים נגד אזרחים והסבירו שג'יהד מותר להפעיל רק נגד צבא האויב ולא נגד נשים וילדים או נכים,כשיש פיגוע נשים וילדים נהרגים,ובכך ה"שהאיד"מאבד את יכולתו להכנס לגן העדן,שייחים רבים יצאו נגד ארגונים כמו אל קעדה וכמו חמאס,באמריה שלמעשה הם לוקחים את האסלאם כ"בן ערובה"גורמים לעולם לראות את האסלאם כאיום,כדבר רע,כשלמעשה טענתם היא שהאסלאם היא דת של שלום,אם אני לא טועה יש שפילו פתואה בנושא הפיגועים...אני אבדוק אם אני מוצאת עוד חומרים בנושא ואביא אותם כאן
 

2l khansa2

New member
זה לא בקישור

שמתי קישור לאתר שלהם למי שלא מכיר אותם..אבל היה משבר מאוד גדול באל אזהר בגלל האמירה הזו,חלק יצאו כנגד הפיגועים בישראל בעוד שהיתר אמרו שגם אזרחי ישראל משמשים כחיילים משום שהם משלמים מיסים לצבא ולממשלה של הכביוש,כמובן שאין גבר כזה ישראל אלא "היישות הציונית"
 

noamzi1

New member
בקשר להתנגדות לפיגועים

קריקטורות רבות התנגדו לפיגועי טרור- אולפ לא פיגועים שהופעלו נגד ישראל או נגד מטרות ישראליות/ יהודיות בעולם. לרוב, הקריקטורות התנגדו לפיגועים משום שהערבים החלו להיתפס בעולם כטרוריסטים. לא כך לגבי פיגועי הטרור שמתרחשים בעיקר- שם הקריקטורות מגנות פה אחד את הפיגועים. לצפייה בקריקטורות מהעולם הערבי, ניתן להיכנס לאתר חלון לערב.
 

2l khansa2

New member
היי נועם מה נשמע?

שמתי קישור לאתר שלך בשורה שרצה ברחבי הפורום...טוב שבאת לבקר
 

salt of earth

New member
אין לי סטטיסטיקות כמובן

אבל אני חושבת כי הנימה להתנגדות לפעולות טרור התגברה רק כאשר החלו הפיגועים לפגוע במוסלמים. לפני שזה קרה אני אישית לא שמעתי כאלו גינויים לפעולות טרור.
 
למעלה