משתפת אתכם בסיפור על סוכן נסיעות ובתהייה האם אני צודקת
בוקר טוב וחג עצמאות שמח לכולם,
אני רוצה לשתף אתכם במשהו שקרה לי ולשמוע דעתכם האם אני צודקת בכך שאני מרוגזת למדי.
אני טסה מחר עם הבנזוג שירוץ במרתון וינה. בניגוד להרגלנו, כשמדובר בטיסה בלבד ללא רכב וללא תסבוכות מיוחדות ובגלל שאנו טסים עם עוד חברים שרכשו את כרטיסי הטיסה דרך סוכנות מסויימת (לא משנה כרגע מי), גם אנו רכשנו שם את הכרטיסים.
ברוב הטיסות של אוסטריאן (שאיתם טסתי לוינה בדיוק לפני שנה) ניתן לעשות צ'ק אין 47 שעות לפני הטיסה, כפי שכתוב באתר שלהם.
בכל מקרה, ככל שידוע לי, כאשר מנסים לעשות צ'ק אין לפני שהמערכת נפתחה, מקבלים הודעה שהצ'ק אין עדיין לא אפשרי, אך נפתח במועד כך וכך.
אבל כאשר הכנסתי את הפרטים שלנו, קבלתי הודעה: פרטי הלקוח אינם נמצאים.
פניתי עם צילומי המסך הללו לסוכנות הנסיעות וכתבה לי הסוכנת: שככל שידוע להם הצ'ק אין נפתח 24 שעות לפני (שזו שטות וטעות שיכלו לבדוק בעצמם).
ואני שואלת: כאשר נוסע מכניס פרטים ומופיעה הודעה שפרטי הלקוח אינם נמצאים, זה לא אמור להדליק לסוכנת הנסיעות נורה אדומה?
לא הייתם מצפים שהיא תבדוק למה מתקבלת הודעה כזו?
מהון להון, הבוקר (אנחנו כבר פחות מ- 24 שעות לפני הטיסה, כששוב הופיעה לי ההודעה הזו) פתאום היתה לי תובנה!
למרות שהיה בידיהם צילום דרכון שלנו, הסוכנת שלחה לנו את הכרטיסים עם סיכול 2 אותיות. השם נשמע אותו דבר אבל הכתיבה שונה. כשפנינו לסוכנת, היא שלחה לנו את הכרטיסים עם השם המתוקן, אבל כנראה (ודי בטוח) התיקון הזה לא נעשה מול אוסטריאן.
אכן צדקתי וכשהכנסתי את שם המשפחה השגוי (אגב, גם סיכול של 2 אותיות יכול 1,000 פעם לעבור עד הפעם שלא יעבור, לא?) הצלחתי לעשות צ'ק אין.
במועד זה של הצ'ק אין, ראיתי שאנחנו יושבים בנפרד במקומות לא מוצלחים השונים המקומות שכורטסו לנו במקור. למרבה המזל זו טיסה קצרה ועדיין היו מקומות בודדים פנויים בסמיכות יחסית כך שהצלחנו לשנות את הישיבה שלנו.
בעיני ההתנהגות של הסוכנת היתה מאוד לא מקצועית.
בוקר טוב וחג עצמאות שמח לכולם,
אני רוצה לשתף אתכם במשהו שקרה לי ולשמוע דעתכם האם אני צודקת בכך שאני מרוגזת למדי.
אני טסה מחר עם הבנזוג שירוץ במרתון וינה. בניגוד להרגלנו, כשמדובר בטיסה בלבד ללא רכב וללא תסבוכות מיוחדות ובגלל שאנו טסים עם עוד חברים שרכשו את כרטיסי הטיסה דרך סוכנות מסויימת (לא משנה כרגע מי), גם אנו רכשנו שם את הכרטיסים.
ברוב הטיסות של אוסטריאן (שאיתם טסתי לוינה בדיוק לפני שנה) ניתן לעשות צ'ק אין 47 שעות לפני הטיסה, כפי שכתוב באתר שלהם.
בכל מקרה, ככל שידוע לי, כאשר מנסים לעשות צ'ק אין לפני שהמערכת נפתחה, מקבלים הודעה שהצ'ק אין עדיין לא אפשרי, אך נפתח במועד כך וכך.
אבל כאשר הכנסתי את הפרטים שלנו, קבלתי הודעה: פרטי הלקוח אינם נמצאים.
פניתי עם צילומי המסך הללו לסוכנות הנסיעות וכתבה לי הסוכנת: שככל שידוע להם הצ'ק אין נפתח 24 שעות לפני (שזו שטות וטעות שיכלו לבדוק בעצמם).
ואני שואלת: כאשר נוסע מכניס פרטים ומופיעה הודעה שפרטי הלקוח אינם נמצאים, זה לא אמור להדליק לסוכנת הנסיעות נורה אדומה?
לא הייתם מצפים שהיא תבדוק למה מתקבלת הודעה כזו?
מהון להון, הבוקר (אנחנו כבר פחות מ- 24 שעות לפני הטיסה, כששוב הופיעה לי ההודעה הזו) פתאום היתה לי תובנה!
למרות שהיה בידיהם צילום דרכון שלנו, הסוכנת שלחה לנו את הכרטיסים עם סיכול 2 אותיות. השם נשמע אותו דבר אבל הכתיבה שונה. כשפנינו לסוכנת, היא שלחה לנו את הכרטיסים עם השם המתוקן, אבל כנראה (ודי בטוח) התיקון הזה לא נעשה מול אוסטריאן.
אכן צדקתי וכשהכנסתי את שם המשפחה השגוי (אגב, גם סיכול של 2 אותיות יכול 1,000 פעם לעבור עד הפעם שלא יעבור, לא?) הצלחתי לעשות צ'ק אין.
במועד זה של הצ'ק אין, ראיתי שאנחנו יושבים בנפרד במקומות לא מוצלחים השונים המקומות שכורטסו לנו במקור. למרבה המזל זו טיסה קצרה ועדיין היו מקומות בודדים פנויים בסמיכות יחסית כך שהצלחנו לשנות את הישיבה שלנו.
בעיני ההתנהגות של הסוכנת היתה מאוד לא מקצועית.