חבר יקר
אינך יודע להתווכח . אני ממליץ שדבר רא/שון תנקה את פיך ואת כתיבתך ממילים כמו "דברי הבל " ו"ערימת שטויות כשאתה מתווכח. אני עושה לך טובה גדולה בכך שאני מטריח את עצמי להגיב לך בפרטנות . דבר שני עוד לא הוכחת שלא היה מנהיג כמו שמואל .זה מה שאתה טוען וצועק כל הזמן אבל לא הבאת הוכחה אחת ויחידה אלא רק השערות וטענות ומסקנות המבוססים על הנחה בסיסית שאותה אתה מחפש להוכיח בכל מקום ( ללא הצלחה ). הראיתי כבר שאין שום דמיון בין האישיות של שמואל והאישיות של דוד .את זה אפילו לא ניסית להפריך. ההיגיון הפשוט אומר עם הסופר המקראי היה מנסה ליצור דמויות מקבילות הוא היה יוצר דמויות דומות באופיין ובמעשיהן . אין שום דמיון באופי בין דוד ושמואל . יש רק ניגודים. אוקי הם דומים ברצון לשלוט על אחרים .אבל באותה מידה כך גם כל דמות אחרת במקרא ובספרות העולמית ובחברה האנושית .זה לא מספיק. את הטענה הזאת חבר יקר אינך יכול להפריך. אתה טוען שרק מחבר ספר שמואל בכל ההיסטוריה האנושית חשב על הרעיון של דמויות מקבילות כאמצעי תעמולה. אבל נשארת הבעיה :עם הוא אכן חשב על כך הוא צריך היה לצפות מקוראיו שיבינו מה הוא עושה כדי שכל הפרוייקט לא יהיה חסר טעם מתחילתו .והנה הסופר המוכשר הגאוני הזה כדבריך נכשל לחלוטין .רק אתה לאחר 3000 שנה הצלחת להבין את כוונתו .איש לפניך מכל הקוראים שקראו בדקדקנות את הספר בדיוק כמוב לא הצליח בכך . דהיינו הוא נכשל כישלון חרוץ. וגם את הטענה הזאת חבר יקר אינך יכול להפריך . אמרת רצו לעשות אותו ל"אל" ועובדה הצליחו בכך . ההפך הציגו אותו כאדם גיבור בעל חולשות כמוני וכמוך ובכך הייתה הצלחתם .הם מעולם לא ניסו להציג אותו כאל כפי שעשו בממלכות סביבם.
אינך יודע להתווכח . אני ממליץ שדבר רא/שון תנקה את פיך ואת כתיבתך ממילים כמו "דברי הבל " ו"ערימת שטויות כשאתה מתווכח. אני עושה לך טובה גדולה בכך שאני מטריח את עצמי להגיב לך בפרטנות . דבר שני עוד לא הוכחת שלא היה מנהיג כמו שמואל .זה מה שאתה טוען וצועק כל הזמן אבל לא הבאת הוכחה אחת ויחידה אלא רק השערות וטענות ומסקנות המבוססים על הנחה בסיסית שאותה אתה מחפש להוכיח בכל מקום ( ללא הצלחה ). הראיתי כבר שאין שום דמיון בין האישיות של שמואל והאישיות של דוד .את זה אפילו לא ניסית להפריך. ההיגיון הפשוט אומר עם הסופר המקראי היה מנסה ליצור דמויות מקבילות הוא היה יוצר דמויות דומות באופיין ובמעשיהן . אין שום דמיון באופי בין דוד ושמואל . יש רק ניגודים. אוקי הם דומים ברצון לשלוט על אחרים .אבל באותה מידה כך גם כל דמות אחרת במקרא ובספרות העולמית ובחברה האנושית .זה לא מספיק. את הטענה הזאת חבר יקר אינך יכול להפריך. אתה טוען שרק מחבר ספר שמואל בכל ההיסטוריה האנושית חשב על הרעיון של דמויות מקבילות כאמצעי תעמולה. אבל נשארת הבעיה :עם הוא אכן חשב על כך הוא צריך היה לצפות מקוראיו שיבינו מה הוא עושה כדי שכל הפרוייקט לא יהיה חסר טעם מתחילתו .והנה הסופר המוכשר הגאוני הזה כדבריך נכשל לחלוטין .רק אתה לאחר 3000 שנה הצלחת להבין את כוונתו .איש לפניך מכל הקוראים שקראו בדקדקנות את הספר בדיוק כמוב לא הצליח בכך . דהיינו הוא נכשל כישלון חרוץ. וגם את הטענה הזאת חבר יקר אינך יכול להפריך . אמרת רצו לעשות אותו ל"אל" ועובדה הצליחו בכך . ההפך הציגו אותו כאדם גיבור בעל חולשות כמוני וכמוך ובכך הייתה הצלחתם .הם מעולם לא ניסו להציג אותו כאל כפי שעשו בממלכות סביבם.