משפטים ותקשורת
שלום לכולם,אני רוצה להתחיל ללמוד משפטים בשנה הבאה. עשיתי פסיכו' אחד והציון בו לא מספיק. אני עכשיו לומדת לפסיכומטרי נוסף כדי לנסות להתקבל לאחת מהאוניברסיטאות. כאופציה ב' נרשמתי גם למכללה למנהל (אני אופטימית ובונה על לקבל מלגות) כי לשם התקבלתי. בכל התהליך הזה של ההרשמה גילתי שיש מסלול של משפטים עם תקשורת שנשמע לי מאוד מעניין והחלטתי להירשם אליו. עכשיו אני צריכה להיסגר על זה סופית ורציתי לשאול אתכם מה דעתכם בעניין ומה ניתן לעשות עם תואר כזה בפרקטיקה? אני קצת מתלבטת - אם אתקבל לאוניברסיטה בלאו הכי אלמד רק משפטים ואם לא - תוך כדי לימודים במכללה אצטרך גם לעבוד ותואר משולב הוא מן הסתם יותר עמוס. בגלל זה חשוב לי לדעת מה באמת יכול לתרום השילוב הזה תודה
שלום לכולם,אני רוצה להתחיל ללמוד משפטים בשנה הבאה. עשיתי פסיכו' אחד והציון בו לא מספיק. אני עכשיו לומדת לפסיכומטרי נוסף כדי לנסות להתקבל לאחת מהאוניברסיטאות. כאופציה ב' נרשמתי גם למכללה למנהל (אני אופטימית ובונה על לקבל מלגות) כי לשם התקבלתי. בכל התהליך הזה של ההרשמה גילתי שיש מסלול של משפטים עם תקשורת שנשמע לי מאוד מעניין והחלטתי להירשם אליו. עכשיו אני צריכה להיסגר על זה סופית ורציתי לשאול אתכם מה דעתכם בעניין ומה ניתן לעשות עם תואר כזה בפרקטיקה? אני קצת מתלבטת - אם אתקבל לאוניברסיטה בלאו הכי אלמד רק משפטים ואם לא - תוך כדי לימודים במכללה אצטרך גם לעבוד ותואר משולב הוא מן הסתם יותר עמוס. בגלל זה חשוב לי לדעת מה באמת יכול לתרום השילוב הזה תודה