משמעת עצמית

deep ocean

New member
תשובה ושאלה

אני שמתי לב שכאשר אני נהנית ממשהו, ופתוחה לעשות אותו (ללא התנגדויות), אז אני לא זקוקה ל"משמעת עצמית". האם אתה באמת רוצה לעשות את הדבר הזה, שבשבילו אתה זקוק למשמעת עצמית?
 

rainbow too

New member
~~~~~

כן אני באמת רוצה לעשות את הדבר הזה..אבל יש לי התנגדויות. מה אני רוצה לעשות? מדיטציה. לערוך חלימה. לרפא את עצמי. לנקות את הבית בצורה יסודית(הוא ממש ג´יפה) לגשת לדברים מתוך הנאה ופיתחות, אלו הן כנראה, המפתחות לכל פעולה. אבל משהו עוצר אותי עדיין.. למשל כשאני יושב למדוט, אחרי מספר דקות אני מפסיק..כאילו חסר לי משהו...לא יודע
 

alon_o

New member
משמעת עצמית והרמוניה

משמעת עצמית... משמעת עצמית כמו שאני מבין אותה היא היכולת לעשות משהו גם אם קשה, גם אם יש התנגדויות פנימית. לקחת במודע החלטה ולבצע אותה גם אם יש קונפליקטים פנימיים או רצון לעשות משהו אחר. אני לא אוהב את זה. מעדיף הרמוניה. הרמוניה היא מצב שבו אני מודע לקונפליקטים הפנימיים ופותר אותם בצורה כזו שתאפשר לי ביצוע של ההחלטה שקיבלתי באופן מודע, ללא הפרעות ואם יקומו הפרעות באמצע, אתמודד איתם ואפתור אותם כדי להמשיך לבצע את ההחלטה שלי, או שהם יהיו מספיק X,Y או Z כדי לגרום לי להפסיק. ואז אני באמת אפסיק, לא אנצל את הכוח שיש או אין לי כדי להמשיך למרות ההתנגדות, אלא אתן להוויה שלי לכוון, תוך הבנה שהמודע שלי הוא רק חלק אחד בהוויה שלי, ולפעמים חלקים אחרים לוקחים את השליטה ולוקחים את ההוויה למקום שלא תכננתי במודע להגיע אליו. אני יכול להלחם בזה, ואפילו לנצח, או שאני יכול לשבת ולהינות מפירות היצירה שהיא אני. אם בא לך לחתור להרמוניה, אתה יכול לנסות לענות לבד או מעל גבי הפורום על השאלות הבאות. יש בך את הרצון למדוט. רק מה, הוא לא מספיק. אתה מתחיל למדוט ומפסיק. למה? מה גורם לך להפסיק? יש בך רצון שמושך לעשות ניקוי יסודי בבית, אבל אתה עדיין לא עושה את זה. למה? כנראה שיש בך גם חלק (כמו הרצון) שמושך לא לעשות את זה. האם אתה יכול לזהות את החלק הזה?
 

kesem amitii

New member
kama tip ata rotse? 10 o 15%

Hine tip tov shekibalti mimishehu sheyadua meod bamishmaat haatsmit shelo: "Bachaim yesh rak shtey efsharuyot: mishmaat atsmit o "tsaar vecharata Sof tip. Eich haya hasherut?
Kesem Amiti
 

rainbow too

New member
20%

אהבתי. תודה קסם אמיתי... שרות מעולה. איפה אתה שאתה כותב באנברית?
 
למעלה