משמעת עצמית והרמוניה
משמעת עצמית... משמעת עצמית כמו שאני מבין אותה היא היכולת לעשות משהו גם אם קשה, גם אם יש התנגדויות פנימית. לקחת במודע החלטה ולבצע אותה גם אם יש קונפליקטים פנימיים או רצון לעשות משהו אחר. אני לא אוהב את זה. מעדיף הרמוניה. הרמוניה היא מצב שבו אני מודע לקונפליקטים הפנימיים ופותר אותם בצורה כזו שתאפשר לי ביצוע של ההחלטה שקיבלתי באופן מודע, ללא הפרעות ואם יקומו הפרעות באמצע, אתמודד איתם ואפתור אותם כדי להמשיך לבצע את ההחלטה שלי, או שהם יהיו מספיק X,Y או Z כדי לגרום לי להפסיק. ואז אני באמת אפסיק, לא אנצל את הכוח שיש או אין לי כדי להמשיך למרות ההתנגדות, אלא אתן להוויה שלי לכוון, תוך הבנה שהמודע שלי הוא רק חלק אחד בהוויה שלי, ולפעמים חלקים אחרים לוקחים את השליטה ולוקחים את ההוויה למקום שלא תכננתי במודע להגיע אליו. אני יכול להלחם בזה, ואפילו לנצח, או שאני יכול לשבת ולהינות מפירות היצירה שהיא אני. אם בא לך לחתור להרמוניה, אתה יכול לנסות לענות לבד או מעל גבי הפורום על השאלות הבאות. יש בך את הרצון למדוט. רק מה, הוא לא מספיק. אתה מתחיל למדוט ומפסיק. למה? מה גורם לך להפסיק? יש בך רצון שמושך לעשות ניקוי יסודי בבית, אבל אתה עדיין לא עושה את זה. למה? כנראה שיש בך גם חלק (כמו הרצון) שמושך לא לעשות את זה. האם אתה יכול לזהות את החלק הזה?