משיח גם לא מטלפן...

משיח גם לא מטלפן...

מה המצב יקיריי
כמה שהתגעגעתי אלייכם
אז מה שלום הפורום? קראתי את העדכון שמחתי לראות שעדיין בועט פה
תשמכיו בעבודה הטובה כולם
לחדשים, מי שלא מכיר, אז נעימה ההיכרות
יש מוקי וברי - מחכים למשיח ברדיו עכשיו (צירוף מקרים
) בכל אופן שמח לחזור
עד יום שבת בערב אני עוד עשוי להיות נוכח אז תנצלו
שבת שלום לכולנו
 
למעלה