אמנם..
אני ראיתי רק 13 פרקים מהעונה הראשונה (אני שייכת לכיתת המתחילים..) אבל כבר מצאתי מליון באגים! יש להפקה הזו בעיה רצינית של קונטיניואיטי והיא מופקת ברמה של טלנובלה (אני אוהבת לצפות אבל המקצועיות לוקה בחסר) טוב, אז רק ממה שאני זוכרת בינתיים בשליפה: בפרק 7 (הפרק עם טיחואנה) קריסטן עוזרת לג'ימי לצבוע את הבית והם מתחילים לדבר והקיר בכלל לא צבוע- במשפט הבא שלהם הקיר כמעט צבוע כולו מה שמוכיח שעשו כמה צילומים לסצינה הזו- לא יכול להיות שעבר כל-כך הרבה זמן בין משפט למשפט כי זה ערוך כשיחה! כשמריסה וראיין הולכים לישון ב"מוטל" מריסה הולכת לישון בלי חזיה והיא קמה עם חזיה לבנה וזה ממש בולט!! כשג'ימי עובר לבית החדש שלו ומריסה בורחת מהבית-חולים ג'ולי מתקשרת אליו כדי לחפש את מריסה והוא עונה לה בטלפון, למחרת (כשלוק בא לדבר עם מריסה) ג'ימי פותח את הדלת ואומר למריסה בהתרגשות שבאו להתקין לו קו טלפון! בטוח יש עוד כמה אבל אני לא זוכרת עכשיו, כשאני אזכר, אני אוסיף..