אם הייתי מגיע עם ה*** לפה
לא הייתי נכנס לפורום נראה לי בכלל לא הייתי מתחתן אולי הייתי נהפך לחבר כנסת מטעם מרץ או לחליפין כל שנה הייתי מקיים את מצעד הגמישים בת"א ובתור חד מיני ובתור עובד אל על הייתי מבקש כרטיס זוגי לי ולעצמי כי אני הבן זוג של עצמי
ואו הייתי מבקש ממשרד החינוך שעות חינוך להסברה מה זה גמיש
ואולי הייתי מבקש תנאי משכנתא מועדפים הייתי מקים לעצמי לובי של גמישים בכנסת או אולמפיאדת הגמישים פעם בארבע שנים נראה לי שכל הסלבריטים היו הופכים גמישים או משתלטים על התקשורת אבל בינתיים סתם מנסה לעשות גרעפס