r u t h y a
New member
משחקי חברה
שלום, בעוד שבועיים אנחנו חוגגים ללירון יום הולדת בגן (חודש אחרי הזמן) הגננת ביקשה שאכין 2 משחקי חברה, משהו הפעלתי (יש הרבה בנים בגן). יש למישהו רעיון? תודה מראש.
שלום, בעוד שבועיים אנחנו חוגגים ללירון יום הולדת בגן (חודש אחרי הזמן) הגננת ביקשה שאכין 2 משחקי חברה, משהו הפעלתי (יש הרבה בנים בגן). יש למישהו רעיון? תודה מראש.