הצפיות שלי
אני מצפה למשחק טוב של הספרס , הכדור עובר לטקסס , הספרס יעופו בלי מאבק ? אני מצפה שהספרס ינצחו את שני המשחקי בית וישווו את הסדרה , איפה כל הנסיון פלייאוף שלהם ? אני יודע שכל זה לא מעניין את כריס פול והוא מסדר אסיסטים בלי חשבון , אבל בכל זאת לא ציפיתי שזה מה שיקרה. בסדרה השניה צפוי שוב משחק עם סקור נמוך והגנות , ובו אני מצפה מלברון לשבור את ההגנה של הסלטיקס , שעמד על 12 נקודות בלבד במשחק הקודם , אני די מקווה שהקאבס ינצחו , אחרת הסדרה הזו גמורה , למרות שלפי הסטיסטטיקה הקאבס הכי טובים במשחק החמישי..אם אני לא טועה , הם ניצחו כל משחק חמישי בסדרות פלייאוף. העניין הכי מדאיג במזרח , פציעתו של בילאפס כמובן. ראיתי הרבה פעמים את ההילוך החוזר וכבר די התחלתי לחשוב שנלסון הצמיד את הרגל השמאלית שלו לרגל של בילאפס כדי לנסות להכשיל אותו..? כנראה שלא אבל אני די פרנואיד. בכל מקרה פציעה כזו, מתיחה בירך יכולה לגמור את כל העונה של דטרויט אני מקווה שפשוט נתפס לו השריר ואין קרע , כי השתקמות מכזו מתיחה יכולה לקחת כמה ימים , לחלק מהשחקנים אפילו שבועיים , והוא כבר בן 30 +ככה שאני מניח שיהיה לו יותר קשה להשתקם , רודני סטאקי קלע 18 נקודות בתור מחליף , אבל זה לא מספיק. בילאפס יודע לחבר את כל הקבוצה ביחד , ולהכניס את הגבוהים למשחק , ומקדייס ומקסייל היו פשוט משותקים במשחק הקודם , אני מקווה שבילאפס יחזור לשחק כמה שיותר מהר. אני בכל זאת מאמין שדטרויט יכולים לעבור את אורלנו בלי בילאפס , אבל לא יהיה סיכוי בגמר מול בוסטון או קליבלנד. קראתי ב espn שיש סיכוי שבילאפס ישחק במשחק בשבת , לא יודע כמה אפשר להאמין לזה , בכל מקרה אולי עדיף שהוא ינוח לעוד משחק , עדיף להפסיד את המשחק ולהשוות את הסדרה , מאשר לסכן אותו , בכל מקרה אני מקווה שהוא יתאושש לקראת המשחק החמישי .