משחקי הלילה: 23.12

rapgamer4ever

New member
משחקי הלילה: 23.12

2:00
שארלוט- בוסטון: שארלוט ירדה מהמקום השני במזרח למקום התשיעי תוך מספר ימים. בין השאר בגלל שהפסידה לבוסטון לא מזמן.

קליבלנד- ניקס: החזרה של קיירי ממשיכה להיות הסיפור המרכזי הערב.

אינדיאנה- סקראמנטו: צפו לחגיגת שלשות של הפייסרס.

אורלנדו- יוסטון: למרות כל הטררם שמסביב יוסטון ניצחה 8 מ-11 המשחקים האחרונים.

וושינגטון- ממפיס: זה הולך להיות משחק צמוד.

2:30
ברוקלין- דאלאס: צפו להיסטוריה הלילה: נוביצקי צריך לקלוע 10 נקודות כדי לעבור את שאקיל ולעלות למקום השישי בקלעי כל הזמנים ב-NBA. מדהים.

3:00
אטלנטה- דטרויט: שתי הקבוצות במומנטום חיובי. דטרויט ניצחה שלושה משחקים רצופים על חודו של סל.

מילווקי- פילדלפיה: עולה לי קצת קיא.

מינסוטה- ספארס: המפלצת מטקסס לא תיעצר אצלנו הלילה.

ניו אורלינס- פורטלנד: הלאה.

4:00
פיניקס- דנבר: לומר שהסאנס מדשדשים זה אנדרסטיייטמנט. בכל זאת ניצחון הלילה והם יהיו קרובים לפלייאוף.

5:30
גולדן- יוטה: הדאבס ימשיכו לתת שואו ולהינות. יוטה תנסה לגרום להם לעבוד קשה.

לייקרס- אוקלהומה: רק לפני כמה ימים זה נגמר ב-40 הפרש.

תהנו בשביל יומיים, מחר הליגה נחה לקראת הכריסמס
 
אם כבר נוביצקי, שימו לב לירידה החדה ביעילות

ב-14 המשחקים הראשונים של העונה:
18 נקודות ב-52% מהשדה ומשלוש.
&nbsp
ב-13 המשחקים מאז:
17 נקודות ב-44% מהשדה, 28% (!!) משלוש.
&nbsp
הוא עדיין בעונה טובה סה"כ אבל הירידה ביכולת שקופה, הוא כבר לא מסוגל לסחוב קבוצה בעקביות וזה לגיטימי בגילו אבל זה עדיין קורה. גם המאזן של דאלאס הידרדר באותה תקופה כשהם הפסידו 9 מ-15 האחרונים לעומת מאזן של 9-4 חיובי ב-13 הראשונים.
 

botend

New member
ואם כבר :)

מדהים גם שלנוביצקי חסרים שלושה ריבאונדים בהגנה כדי להשתוות לפטריק יואינג במקום השמיני בכל הזמנים בקטגוריה (מאז שהתחילו להפריד בין ריבאונדים בהגנה לריבאונדים בהתקפה)
ואם כבר, אז קייל קורבר צריך הערב עוד שתי שלשות כדי לעלות למקום התשיעי בכל הזמנים בקליעות מעבר לקשת בקריירה.

לטייסון צ'נלדר חסרים ארבעה ריבאונדים בהתקפה כדי להגיע ל-3,000 בקריירה
טים דאנקן ינסה לחטוף את הכדור ה-1,000 בקריירה היום (ו-22 חסימות להיות השישי בהיסטוריה שמגיע ל-3,000 חסימות)
סי ג'יי מיילס ישחק הלילה את המשחק ה-600 בקריירה, ולמרקוס אולרידג' רחוק 10 נקודות מ-13,000 בקריירה. אם דוויט האוורד יתאמץ קצת, וזיבו ייתן פוש לפני כריסמס גם הם ירשמו פה רגע אישי (דוויט 28 נקודות מ-15,000 נקודות בקריירה וזיבו 23 נקודות מ-16,000 נקודות)
 

BeniTaz

New member
וואלק ג'ורג' ממשיך עם השביתה

לקח את כל הזריקות החשובות והחטיא את כולם. משבר משבר.. בוא נגיד את זה עכשיו. אפילו לא טופ 5 בליגה כרגע. היום כספי נתן לו בראש, כבר לא קוואי.
&nbsp
ואם כבר כספי, עוד משחק מצוין, שוב דאבל דאבל. האמון שקארל נותן לו כל כך גדול, שיחק מעל 41 דקות הכי הרבה בסקרמנטו, ולא בפעם הראשונה.
&nbsp
רונדו המוסר הכי טוב בליגה לא מעניין אותי כלום. אנשים לא אוהבים אותו ולא מפרגנים אבל הוא נותן עונה מעולה! איזה מסירות.. הוא מוצא זוויות לא יודע איך הוא עושה את זה. אבל גם 9 איבודים היום. הגזים.
&nbsp
סקרמנטו יכולה להיות הסוס השחור במערב. הם מתקדמים יפה מאוד. אם הם ישארו בריאים, רודי יהיה רגוע בהתקפה, קאזינס ורונדו יחלימו נפשית וכספי ימשיך להיות יציב הם עוד יילחמו על מקום בפליאוף ויעשו צרות.
&nbsp
פעם הפילדהאוס היה מבצר, היום זה בית זונות. ומה זה המדים המכוערים האלו?! מה זה קרקס מדראנו?
 

Cade Foster

New member
לא שביתה, הוא כנראה יבין רק בדרך הקשה שהוא לא ג'ורדן

הזריקות הבלתי אפשריות שהוא לקח בחודש הראשון של העונה ונכנסו לא נכנסות עכשיו. זאת בדיוק הבעיה עם ההירו בול שהוא משחק. שזה לא תמיד עובד. וכשזה לא עובד זה פוגע בקבוצה.
&nbsp
הפילדהאוס עד עכשיו ראה רק 4 הפסדים. 2 היו בפתיחת העונה כשדברים לא התחברו (ומול קבוצות לא רעות כמו ממפיס ויוטה) ועוד אחד לאיזו קבוצה פח בשם גולדן סטייט. היום נראינו רע והפסדנו בצדק. קורה.
&nbsp
אינדיאנה חזרה למימדים הטבעיים שלה. בשום שלב היא לא הייתה טופ 5 בליגה. אמרתי גם כשהיינו מקום 2 ואני אומר גם עכשיו: מקום 4 וסיבוב שני - חתמתי. הרבה יותר חשוב לי מזה כרגע זה שג'ורג' יחזור להיות ג'ורג' של עונת הMIP ואליס יחזור להיות אליס של דאלאס.
 

fatnoam

Active member
פול ג׳ורג׳ שחקן מעולה

אבל הוא לא מספיק מנוסה בשביל להיות פרנצ׳ייז ברמת הלברון. שחקני כמו לברון, דוראנט, קובי בזמנו, היו מעלים את המספרים הרלוונטים שלהם על הלוח גם בימים שהם היו חושך.
&nbsp
ג׳ורג׳, הארדן, דייויס - עוד לא שם. צעירים מדי פשוט כנראה.
&nbsp
מי שכן שם אגב זה ראסל, ביום גרוע הוא שם טריפל דאבל על הלוח, פשוט שחקן מלחיץ.
 

Cade Foster

New member
אני סולד מפרנצ'ייז שמחפשים מספרים

לא מעניין אותי ששחקן קולע 25 נקודות אם הוא עושה את זה ביעילות נמוכה. ג'ורג' קלע העונה שיא קריירה ביוטה והפסיד הרבה בגלל שאיבד את הראש ברגעים המכריעים. הוא פשוט משחק בצורה לא חכמה.
&nbsp
מה שהכי גרוע זה שהoverload שהוא לוקח על עצמו בהתקפה לא רק הופך אותה לצפויה, זה גם מגיע לא מעט על חשבון ההגנה שלו. הוא עדיין שומר טוב, אבל הוא לא מה שהתרגלנו אליו.
&nbsp
בגלל זה אני רוצה את ג'ורג' של הMIP. זה שקלע 17 נקודות למשחק, אבל התרכז רק את הדברים שהוא טוב בהם. לא פלא שזו הייתה העונה הכי טובה שלנו בעשור הנוכחי. כרגע אני חושד שהאגו שלו מחייב אותו להוכיח שהוא השחקן הכי טוב בעולם (זה מה שהוא אמר עוד לפני שהעונה התחילה, וכששחקן שלא באמת הוכיח שהוא הכי טוב אומר דבר כזה זה אף פעם לא סימן טוב) ולהיות השחקן הכי טוב בעולם אומר לקלוע הרבה זריקות קשות.
 

fatnoam

Active member
זה לא קשור למחפש מספרים

ג׳ורג׳ צריך להבין שהקבוצה תלויה בו התקפית, ומשחק שאינו בלואאוט שהוא לא קולע 25 צפונה, אינדיאנה לא הולכת לנצח, ולכן הוא צריך להגיע כל ערב ולשים 25 על הלוח, כי בלי זה, אינדיאנה לא יגיעו לסקורינג מספיק גבוה בשביל לקחת משחק.
&nbsp
כמו שראסל ודוראנט יודעים שאם הם לא שמים לפחות 45-50 ביחד כל משחק אז אוקלהומה יכולה ללכת לעשות חמוצים.
&nbsp
אני לא חושב שזה קשור ליעילות, זה קשור לווליום. תנאי בסיסי לניצחונות של אינדיאנה השנה זה 25 של ג׳ורג׳. as simple as that. אז מעידות פה ושם מתקבלות, ואם יש מאצ׳אפ קשה מול קוואי אז ניחא, אבל ג׳ורג׳ הוא הגו טו גאי, והוא צריך לספק.
 

BeniTaz

New member
דוקא הארדן גם כזה

בגלל שהוא הולך הרבה לקו. יש לו גם הרבה משחקים חושך ופתאום ברבע האחרון הוא מתעורר משום מקום.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הישג אדיר של נוביצקי

בעבר כשטענו שהוא האירופאי הטוב בכל הזמנים התנגדתי להצהרה הזאת אבל עכשיו (כלומר, כבר כמה שנים טובות) אין ספק שנוביצקי הוא השחקן הטוב ביותר שיצא מהיבשת...עד שמקל יעשה את הפריצה שלו סוף סוף ויכבוש את ה-NBA...או שלא?
 

fatnoam

Active member
קובי בוחר את הטופ-5 יריבים ששיחק נגדם

והרשימה היא - ג׳ורדן, אולג׳וואן, לברון, דוראנט ודרקסלר.
&nbsp
רק לי זה מוזר שדאנקן לא שם? רק אני חושב שהוא מפחד לציין את השחקן הכי טוב בדור שלו, כדי שלא יגידו שהוא היה טוב יותר (כאילו שיגידו דאנקן > קובי). יכול להיות שזה רק אני כי קובי פאנס עשו לי אנטי-קובי-אובסשן. אולי דרקסלר היה צ׳לנג׳ יותר גדול כי שיחק באותה עמדה?
&nbsp
דיעות?
 

rapgamer4ever

New member
אני לא יודע

זה ברור שדאנקן הוא בין 5 הגדולים ביותר ששיחקו מול קובי. אני לא יודע האם קובי השמיט את השם שלו בכוונה או שהוא פשוט התרכז בשחקני פרימטר. מצד שני, הוא כן ציין את אולג'ואן. האמת היא שכך או כך וויד>דרקסלר בכל מקרה.
 

DARKSEID

New member
לא מבין את הבחירה בדרקסלר ואולג׳וואן. הוא בכלל שיחק נגדם?

 
כן. אבל לא מלא. ונגד ג'ורדן פחות מאולאג'ואן

דרקסלר פרש ב-97/98 אז לקובי היו 2 עונות מולו בהן הם שיחקו 4 משחקים אחד נגד השני כשבאחד מהם קובי שיחק 5 דקות, ככה שזאת באמת בחירה משונה. דרקסלר גם כבר היה לגמריי על הרגליים האחרונות שלו.
ג'ורדן פרש לראשונה באותה עונה ואז חזר לשנתיים אז היו לקובי 4 עונות מולו בהן הם שיחקו 8 משחקים אבל בשלושה מהם אחד מהם שיחק 10 דקות בערך.
האקים פרש ב-01/02 אז לקובי היו 6 עונות מולו בהן הם שיחקו 11 משחקים אחד נגד השני 11 משחקים, אבל בהתחשב בכך שהאקים היה סנטר זאת גם בחירה קצת משונה.
 
הבחירה באולג'ואן ודרקסלר הזויה לחלוטין

במיוחד בדרקסלר. זה נשמע ממש שהוא בחר בהם רק כדי לא להודות שיש שני שחקנים אחרים טובים ממנו מהדור שלו (דאנקן ו?..)
 
למעלה