d u l c e de leche
New member
משהו שכתבתי..
אז נפרדנו לשלום. כמו בכל יום..בתקווה שהסופ"ש יהיה קצת רגוע יותר אחרי הלימודים המפרכים. לא תיארתי שזו הפעם האחרונה שאראה אותו. אז ביום ראשון בבוקר כרגיל ישבתי על הדשא וחיכיתי לראות אותו בקמפוס. או שירים אלי טלפון וניפגש ללמוד או משהו. זה לא קרה. חשבתי אולי הוא עסוק..או שכח...או סתם לא היה לו כוח..הוא לא הכי מפוקס..גם עייף מהחיים. גם למחרת לא דיבר איתי, וביום שאחר כך..וביום שלאחריו. שבוע. שבוע עבר..אז שלחתי הודעה. איפה אתה? נעלמת.. הוא אמר שהוא כבר לא יגיע יותר..החליט לפרוש..ידעתי שזה יקרה..הרי לא היה לו קל וגם לא יותר מדי רצון.. אמרתי טוב . שאל מה איתך?..עניתי בסדר..הוא אמר טוב תעשי חיים. וזהו. מאז לא דיברנו..ככה זה נגמר. אפילו שלום הוא לא אמר ..כלום..שום מילה. פשוט עזב. ואם הוא היה אומר שלום? זה היה עוזר? במה זה כבר היה עוזר? ..אולי זה היה עוזר.. אולי הכל עדיף מזה..לפחות שאני ארגיש שהיה לו אכפת ממני..שהייתי מישהי בשבילו...שעכשיו אני יחסר לו..אפילו קצת..אפילו חלל חיובי כלשהו שאני אצור..... אז ככה זה נקטע. אפילו כשרכבת עוצרת בפתאומיות לוקח לה זמן עד העצירה המוחלטת. כשמשהו נגמר לוקח זמן עד ששוכחים..אצלו זה נקטע לגמרי . הוא בטוח לא חושב עלי יותר..נורא לחשוב על זה..כי אני עדיין עם הרגשה של ריקנות.
אז נפרדנו לשלום. כמו בכל יום..בתקווה שהסופ"ש יהיה קצת רגוע יותר אחרי הלימודים המפרכים. לא תיארתי שזו הפעם האחרונה שאראה אותו. אז ביום ראשון בבוקר כרגיל ישבתי על הדשא וחיכיתי לראות אותו בקמפוס. או שירים אלי טלפון וניפגש ללמוד או משהו. זה לא קרה. חשבתי אולי הוא עסוק..או שכח...או סתם לא היה לו כוח..הוא לא הכי מפוקס..גם עייף מהחיים. גם למחרת לא דיבר איתי, וביום שאחר כך..וביום שלאחריו. שבוע. שבוע עבר..אז שלחתי הודעה. איפה אתה? נעלמת.. הוא אמר שהוא כבר לא יגיע יותר..החליט לפרוש..ידעתי שזה יקרה..הרי לא היה לו קל וגם לא יותר מדי רצון.. אמרתי טוב . שאל מה איתך?..עניתי בסדר..הוא אמר טוב תעשי חיים. וזהו. מאז לא דיברנו..ככה זה נגמר. אפילו שלום הוא לא אמר ..כלום..שום מילה. פשוט עזב. ואם הוא היה אומר שלום? זה היה עוזר? במה זה כבר היה עוזר? ..אולי זה היה עוזר.. אולי הכל עדיף מזה..לפחות שאני ארגיש שהיה לו אכפת ממני..שהייתי מישהי בשבילו...שעכשיו אני יחסר לו..אפילו קצת..אפילו חלל חיובי כלשהו שאני אצור..... אז ככה זה נקטע. אפילו כשרכבת עוצרת בפתאומיות לוקח לה זמן עד העצירה המוחלטת. כשמשהו נגמר לוקח זמן עד ששוכחים..אצלו זה נקטע לגמרי . הוא בטוח לא חושב עלי יותר..נורא לחשוב על זה..כי אני עדיין עם הרגשה של ריקנות.