משהו?!! קטן אני קורא לכל הקהילה של

bambi38

New member
נראה לי שהבנו זאת משאר ההודעות שלך

אין צורך לשרשר מיליון הודעות שנאה ללאון. ודרך אגב גמבה, ללאון מייצג את הקהילה בין עם הוא רוצה או לא רוצה זה פשוט ככה. אני אישית לא שונאת אף אחד אני רוצה שכולם יזכו אבל העיקר שיהיו ותיקים זה לא פייר עם יזכו חדשים.
 

דנה1982

New member
נכון. הודעות שנאה מותר רק אם הן מיועדות לשפרה

הודעות שנאה נגד שפרה אפשר לשרשר בכמויות. אפילו יותר משמותר להפגיז בהודעות אהבה ליוסי. ולשם הבהרה: אני גם נגד הודעות נאצה (במיוחד בכמויות כאלה), אבל אני חושבת שזה תקף לגבי כולם, כולל שונאי שפרה ושונאי יוסי.
 

DANAAJ

New member
אני מזמן לא הייתי מצטער הנה התשובה

אני חושב ותקני אותי אם אני טועה 1. ברור לחלוטין ומוסכם עם רוב הגולשים שמה ששיפרה עשתה ללאון זה פשוט במילה אחת סירוס. 2. אני מסכים שלאון הוא תלותי אבל תיראי אותו בתחילת המשחק ועכשיו זה פשוט הצל שלו. 3. בקשר לעינב הבחורה לא רק תמכה בו היא גם ישנה איתו ואפילו כשנשאלה את מי היא רוצה לקחת איתה לסוויטה היא אמרה את ליאון!! אף פעם לא ראיתי אותה מסיטה אותו אם מי לדבר ועם מי לו!!! עכשיו לי נראה שאנשים פשוט לא יכולים לסבול את זה ואני יודע שאת מעריצה של שיפרה ונתתי לך כבר מחמאה על זה שהלוואי והיו הרבה כמוך. עכשיו הודעה זו דווקא כוונה לציבור הקהילה ההומואית שכנראה לא הגיבו!!!אני שמח שלפחות חברה שלי מפוסטית מזה שחלק קטן הגיב ונתן את דעתו לשלילה או לחיוב...ותביני היא שנאה הומאים עד אשר שאיפשר לשנות את הגישה שלה כמו שלי. ערב מהנה!!!
 

דנה1982

New member
היי, תגובה לאחד האנשים הנעימים :)

אני חייבת להגיד שאני לא מסכימה עם "הרוב" לגבי זה ששפרה סרסה את לאון. אני חושבת שהיא מוציאה ממנו את האדם היותר רציני ובוגר, בזמן שהוא התחיל את המשחק כילדותי (הוא היה חמוד, אבל די מעצבן). הוא מרשה לעצמו להתפרק לצד שפרה ולקבל ממנה חיזוקים, וכשסיפר לה שהצביע נגד שי, היא לא כעסה עליו לרגע. היא הבינה אותו ואמרה שהיא מבינה למה החדשים מקניטים אותו, וגם אמרה שתגן עליו אם מישהו ימשיך להציק לו. איך הייתה מגיבה עינב אם לאון היה אומר לה שהצביע נגד אשר? שתבין, אני באמת אוהבת את עינב. היא מתוקה ומצחיקה, למרות שיש לה רגעים שאני סולדת ממנה (כמו שיש לי רגעים כאלה עם שפרה, אם להיות כנה). אבל אני לא חושבת ששפרה פגעה בלאון בשום צורה. אני חושבת שמשפט השדה ששי, צבר ושפרה עשו ללאון (בסוכה) היה מאוד לא הוגן. עשו לו אמבוש חבל על הזמן. מאוד הבנתי את הטיעון של שפרה שהוא לא יכול לישון לצד עינב כשהיא מלכלכלת עליה (שפרה) חצי מהלילה והוא אפילו לא מגן עליה. אבל זה נעשה בצורה מכוערת מצד שלושתם (שי, צבר, שפרה). תודה על המחמאה, דרך אגב, ועל ההודעה שהביאה אותי לכאן ;)
 
לא שלחתי שום הודעת נאצה נגדו

אמרתי שההתנהגות שלו והאופי שלו לא לטעמי ואני לא מחבבת אותו בכלל. כבן אדם, ללא קשר לנטייתו המינית, שלא רלוונטית ולא מעניינת. ואני לא מבינה למה בכלל מתעסקים בזה. הוא לא מייצג את הקהילה והוא מעולם לא אמר שהוא מייצג. כמו שרנין לא ייצגה את כל הערבים ושי את כל הערסים...הוא בן אדם.
 
למעלה