משהו?!! קטן אני קורא לכל הקהילה של

S n o o k e r

New member
תגיד, צפית בתכנית בשבוע האחרון??

בשבוע האחרון לאון ויוסי ניהלו שיחות מלב אל לב וגם שיחות של צחוקים, אני לא ראיתי שלאון נכנס לדכאון מהשיחות שלו השבוע, והוא אפילו לא רץ לספר לשפרה אחרי כל שיחה כמו שהיה עושה לפני כן.
 

DANAAJ

New member
זה ברור כי אז ישר כמו בפעמים קודמות

היתה אומרת לו שיוסי שקרן שהוא מניפולטור ועוד...
 
ראיתי ועוד איך, השאלה אם אתה ראית...

כמו למשל את הויכוח המר בין לאון ליוסי כשהם יתבקשו לבחור מי מדיירי האח הגדול ייפגש עם קרוב משפחה שלו בבית האח הגדול. לא ראיתי שום אידיליה ושום שיחת נפש בדיון הזה, מה שכן ראיתי זה צעקות וקללות משני הצדדים. ותתפלא, שפרה בכלל לא היתה מעורבת בזה...
 

XדוריX

New member
עזבו אתם מתווכחים עם קרובה של שפרה זה כמו קיר

הוא רואה את הצבע לבן אבל הוא יגיד שחור ככה זה כשמתכחשים לאמת..
 

DANAAJ

New member
היחידה שהבינה!!!תסברי להבלים מה זה

???לוכדת העץ שיבינו!!דרך אגב מתי קראת את....
 
חח אין טעם להסביר כבר נחסמתי פה 17 פעמים

על דברים מטומטים לא בא לי עוד פעם הטרולים פה משתלטים
 

יNOT

New member
../images/Emo18.gif"כבר נחסמתי פה 17 פעמים"../images/Emo18.gif

אין ספק שזה מראה על נחישות.
והטענה שהטרולים משתלטים , לא הייתה ברורה...חשבתי שמי שנחסם 17 פעמים ...זה כבר יותר ממקרי.
 

amit avital

New member
ועוד משהוא ...

לאון היה נאמן לעינב ולשפרה , עינב בחיים לא אמרה לו משהוא רע על שפרה , אבל שפרה שכנעה אותו שעינב מנצלת אותו ושהיא תדיח אותו בהזדמנות הראשונה שיש לה, ושהיא לא אוהבת אותו באמת וגרמה לו ליהיות צבועה!! בהתחלה לאון היה חבר של כולם ובחיים לא היה מעביר מידע , עד שהיא גרמה לו ליהיות סוג של סוכן כפול- ישן עם עינב , קם ומעביר את מה שהוא שמע ממנה לשפרה. זה גורם לו לאבד קהל , וגם זה אל באמת הוא !! הוא לא באמת רכלן צבועה...
 

DANAAJ

New member
הוצאת לי את המילים מהפה!!כעינב תחזו

ר. אחרי המיליון כמובן כשהיא תראה מה קרה אני בטוח שעוד היא תרחם עליו. ראו תזכרות כשצבר הודח איך חיבקה את העץ. אוי יו יו אם רק היתה יודעת היא לא היתה מתקרבת לשם. אבל יוסי חכם קולט הכל כמו שאמרתי מלך.
 

DANAAJ

New member
קראתי ועניתי לחלק מהגולשים אבל עצוב

מאד שאף אחד מהתומכים ומהקהילה שלו לו הגיב!!!אתם יודעים משהו ויש שיר כזה ``רק שמור אותי מאוהבי`` חבל.
 

orkan

New member
ליאון מרגיש ששיפרה מקטינה אותו

לא פעם הוא אומר לה שהוא מרגיש טיפש לידה כשהוא מביע דיעה עצמאית היא תמיד מבקרת ומקטינה אותו ליד יוסי הוא פורח כי יוסי לא ביקורתי , וגם אם הוא "נעלב" עדיין הוא מדבר ריגשי ובלי ברקסים גם עינב נותנת לו תחושה שהוא מלך והכל בניואנסים ריגשיים, שיפרה עושה נזק לסובבים אותה בגלל שהיחא מאוד ביקורתית מצד אחד ומצד שני מעריצה את עצמה לעיתים אני נפגשת עם הורים כאלה , והם תמיד גורמים נזקים לילדיהם
 
שיפרה חד וחלק דיכאה את ליאון,בהתחלה

הייתי בטוחה שהקרב הוא בין יוסי לליאון והייתי בטוחה שאפילו ליאון לוקח בזמנים מסויימים,באה חביתוש ועם ה"קסם" שלה הפכה את ליאון מליצן החצר לאדם יבש ומדוכא,עוד כמה שנים במחיצתה וליאון הופך להיות יבש כמו צבר.
 

שלווה8

New member
אוצר המילים של יוסי בובליל - האיש והאגדה

: *"לא זאב , לא שפנפן , אלא הדורבן שקולע בזמן" *"יש לי חשק , אבל אין לי נשק" *"עוף זה כמו לחם - אין לו טעם רק אם מורחים עליו משהו הוא טעים " *"חלמתי חלום באנגלית - מישהו יכול לתרגם לי?" *"איזה חום, אפילו המצת כואב לה הלב תראה איך היא נראית אדמדמה" *"צריך לחשוב... אני... אני... אני צריך להפעיל את הקומפיוטר שלי" *"השמש הזאת מסוכנת, היא דופקת לנו את כל החלקים הפנימיים של המוח". *"המוח אם אתה לא מכניס לו מים אין לו סרקולציה למוח" *"אפילו בשר ששמים אותו יותר מדי זמן על האש..הוא נשרף" *"אני רוצה להדיח את כ..כ..כנרת" *"אל תעשה גול לחרגול" ו"אל תדביק בול לשבלול" וכמובן "אל תהיה בז כשאתה ברווז" *"נשים , מגזע עמלק" *"אל תהיה בז כשאתה ברווז" * "מה את צריכה את כל הגילגולציה הזאת, יפה לך ככה" *"תזכיר לי את מי אתה מזכיר לי!" *"כבדהו וחשדהו ואם לא מתאים לך שפדהו" * בובליל לצרצר:"אני יתפוס אותך יא כלב אני ינעל את אמא שלך" *"זה כמו... נו... לבלב... שמתחבר אליו נו מה.. .איך קוראים לזה... השבלול!" *"יצא לך כמעט חרוז. דבר שלא יצא לך בחרוז , לא יישמע טוב , הוא צריך לצאת מחורז" *"גברת ונסיה" *"יש את סוטול סוטול סוטול סוטול עכשיו הם בטישטוש" *"ללב ולמח יש אותו כח" *"כול היום המצלמה הזאת עליי כל הפילים שלה מבזבזת עלי" *"היא כול היום מדברת על סוסים סוסים סוסים, היו צריכים לשלוח אותה להצטלם בחווה" *יוסי לשי -על הקעקוע: "תגיד, העכביש מדגדג אותך בלילה??" 21685 אז מה התאריך יוסי? "20 ל3 2000? לא לא, 216, 85". *יוסי לבוריס ברגע ההדחה : "היית 10 תאמין לי .. אם היית נשאר איתנו , לא היית חסר" *"ננס ננס אל המטבח נכנס, עושה לך טוב, עושה לך קל, ננס ננס" *"היא בת 23 ומתנהגת כמו בת 22 וחצי!"
 

XדוריX

New member
../images/Emo106.gif../images/Emo106.gif../images/Emo106.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

 
ממתי ליאון מייצג את הקהילה?

ואני אישית ממש לא יכולה לסבול אותו, מהתתחלה ובלי קשר לשפרה או לכל אחד אחר הוא עיצבן אותי. לא יכולה לסבול את המוחצנות שלו ואת האהבה העצמית שלו, הוא גם מאד ילדותי, צבוע ונדבק לכל אחד. הוא לא מצחיק ולא משעשע אותי, הוא פשוט טיפוס מעצבן. אני מתה שיצא מהבית, למרות שלדעתי זה לא יקרה בזמן הקרוב.
 
למעלה