טייק א לוק..
הארי: התנהגות:זבל(זוועה בצורה לאומית) הכנת ש"ב:נמ נמ.. (נורא מזוויע, נורא מזוויע..) הקשבה לחוקים:העא!! (האגריד עוקף אותו!!) צייתנות וכבוד:ללא (לא להרבה אנשים..) ובסה"כ הבנאדם הוא:אחלה (אלוהים חרב לי העולם) יצא לי מזה חראאאאאא!! חחח.. אם תרצו עוד אני ינסה.. אבל אני לא ממש מאמינה שתרצו עוד.. חחח..