משהו נחמד^^

Mrs Amber Bloom

New member
משהו נחמד^^../images/Emo41.gif

בכל בית ספר, בתעודה, יש ציון התנהגות, נכון? בהוגוורטס אין (לפי מה שידוע וכתוב). אז ככה... אם כן היה ציוני התנהגות בהוגוורטס... איזה ציון הייתם חושבים שתקבל כל דמות? (גם דמות מבוגרתP:) (אפשר או באותיות או במספרים....
)
 
הרמיוני - התנהגות

שיקווים - ב' [הציון הכי גבוה שמישהו קיבל פעם אצל סנייפ] שיקווים עם סלגהורן - א' תולדות הקסם -א' שינוי צורה - א' התגוננות מפני כוחות האופל - א' | | | | | הכל א'
 

rikko 13

New member
../images/Emo97.gifחחחחחחחח המכ"ה

לקח לי זמן להבין אני רגילה ל DADA
 

mjlk

New member
גיליון הערכה דמבי,סנייפ,הארי,האגריד

דמבלדור: נתינת כבוד- מ(מצטיין) אירוח- ר"ש (ראוי לשבח) נימוסים- מ(מצטיין) הומור- ש(שליטע) התהגות באופן כללי- ס(סבבה) סנייפ: נתינת כבוד- מ"ב(למיוחסים בלבד) אירוח- ק(קודר) נימוסים- נ(ניחה) הומור- ק(קודר) התנהגות באופן כללי- ט(טוב) סיריוס: נתינת כבוד- מ"ב(מיוחסים בלבד) אירוח- ק"מ(קודר למדי) נימוסים- ש(שליטע) הומור- ב(בריליינט) התנהגות באופן כללי- ט"ח(טרוף חושים) הארי: נתינת כבוד- ס(סבבה) אירוח- אד"כ(אין דבר כזה) נימוסים- אד"כ(אין דבר כזה) הומור- נד'(נדוש) התנהגות באופן כללי- ח(חביב) האגריד: נתינת כבוד- רא"ד(רק אלבוס דמבלדור) אירוח- ל"מ(לא מומלץ) נימוסים- ז(זוועה) הומור- ת(תמוהה) התנהגות באופן כללי-נ(ניחה)
 

חרבביש

New member
אאאאאאאוווווווווקקקקקקקיייייייייייי

נוויל- ריכוז: ל (לא) מורל: לככ (לא כל כך) השקעה: נמלה (נורא מתאמץ ללא הצלחה) שיעורי בית: גב (גרוע ביותר) השתתפות בשיעורים: תמים (תמיד מנסה יותר משצריך) התנהגות בסך הכל: נופ (נחמד ופשלן) מנדנגוס- ריכוז: גבצמל (גרוע בצורה מוגזמת למדי) מורל: אורל (אך ורק לעצמו) השקעה: להב (לא השקיע בכלום) שיעורי בית: למבק (לא מגיש בצורה קבועה) השתתפות בשיעורים: בכי (בדרך כלל ישן) התנהגות בסך הכל: גבבר (גרוע בצורה בלתי רגילה) סיריוס- ריכוז: חם (חסר מנוחה) מורל: בככ (בדרך כלל כן) השקעה: מת (משקיע תמיד) שיעורי בית: מאותגר (מאוד ותמיד גרוע)
התנהגות בסך הכל: עבה (עצבני ברוב הזמן) עבדתי על זה שעות, אז אני ממש מקווה שתעריכו...
 

דנקי

New member
XDDDDDDDDDDDDDDD

קרעת אותי עכשיו!!! אני בהחלט מעריכה!! ממש יפה מאודדדדדד!!
 
למעלה