משהו נחמד^^

ענבאך

New member
סיריוס-

אוי, לא, יש כאן ילדים קטנים, אני לא בטוחה שאני יכולה
 

דנקי

New member
אמממ.. את מתכוונת אליי??

ז"א לגיל שלי ושל עוד כמה פה?? אז מבחינתי זה פסדר.. נו, תגידי.. (מקסימום יעל תמחוק... חחח.. סתם יעלוש...)
 

mjlk

New member
../images/Emo9.gif

זה בסדר, אני מרשה לך
ואני גם מאוד אוהבת את החתימה שלך ^^;
 

ענבאך

New member
אח"כ מאשימים אותי שאני משחיתה את

הנוער
טוב, סיריוס בטח היה מקבל מה שהארי קיבל מסנייפ- ז' גדול ושחור!
 

חרבביש

New member
עוד אחד קטן....

ביקשתם, קיבלתם. זה שלא ביקשתם לא משנה כל כך... פרד וג'ורג', ביחד- ביטחון עצמי: ים (יותר מדי) סבלנות: מזל (מה זה לעזאזל?) מקצוע שבו הם מצטיינים: שעשועים (שברים עשרוניים שמתפוצצים ומרעישים על יד מורים) התנהגות בסה"כ: מאה ממאה (מפריעים למורים הנכונים - אבל - מאוד מאוד הרסניים.)
 

דנקי

New member
אגב.. יש בה"פ ציונים..

ציונים כמו קס"מ, הל"מ.. בספר השישי(?) הארי רון והרמ-און-ניני מקבלים את ה"תעודה" שלהם של הבחינות.. אז רק למבוגרים אין, והמבוגרים כבר לא לומדים בהוגוורטס..
 
למעלה