Nightwish-boy
New member
משהו מעניין...
היה לי חלום הלילה... חלום די רגיל בהתחלה. אני וחבר שלי היינו על מחשבים של בצפר וכל הזמן ניסינו להתאים גירסאות של תוכנה כלשהי וכל פעם הגירסאות התחלפו אבל אז עוד לא הבנתי שזה חלום. אחר כך הייתי על המחשב שלי בבית ובאופן מאוד מוזר הורדתי שלחתי ושמעתי שיר בו זמנית... והיו עוד כל מיני דברים מוזרים... אם אני לא טועה אז הבנתי שאני בחלום. או אז עברתי לאיזה אולם ושם היתה איזה הצבעה. וכאן מגיע הקטע המעניין. מחוץ להצבעה פגשתי חברה של החברה שלי, שקוראים לה שני (שנראתה בחלום בערך כמו מישהי מהשכבה שלי שגם לה קוראים שני... כנראה קישרתי) והיא אמרה שההצבעה זה אם להעיר אותי עם שעון מעורר או לא. היא אמרה שהיא הצביעה נגד (כנראה כי היא רצתה להישאר בחלום)אבל היה רוב בעד. ובאופן מפתיע ביותר בדיוק אז השעון המעורר שלי צלצל!!!!!! מה אתם אומרים? ועוד שתי שאלות... א. האם כדאי לי לעשות טיוטה ליומן חלומות שלי ואחר כך לרשום הכל מסודר? ב. האם יעזור לי אם לפני שאני אלך לישון אני אסתכל בשלט שייכתב בו "כשאני אחלום אני אדע שאני בחלום, אני אכנס לחלום צלול ואייצב אותו" ובאותו זמן אומר את זה לעצמי? תודה מראש שלכם דור
היה לי חלום הלילה... חלום די רגיל בהתחלה. אני וחבר שלי היינו על מחשבים של בצפר וכל הזמן ניסינו להתאים גירסאות של תוכנה כלשהי וכל פעם הגירסאות התחלפו אבל אז עוד לא הבנתי שזה חלום. אחר כך הייתי על המחשב שלי בבית ובאופן מאוד מוזר הורדתי שלחתי ושמעתי שיר בו זמנית... והיו עוד כל מיני דברים מוזרים... אם אני לא טועה אז הבנתי שאני בחלום. או אז עברתי לאיזה אולם ושם היתה איזה הצבעה. וכאן מגיע הקטע המעניין. מחוץ להצבעה פגשתי חברה של החברה שלי, שקוראים לה שני (שנראתה בחלום בערך כמו מישהי מהשכבה שלי שגם לה קוראים שני... כנראה קישרתי) והיא אמרה שההצבעה זה אם להעיר אותי עם שעון מעורר או לא. היא אמרה שהיא הצביעה נגד (כנראה כי היא רצתה להישאר בחלום)אבל היה רוב בעד. ובאופן מפתיע ביותר בדיוק אז השעון המעורר שלי צלצל!!!!!! מה אתם אומרים? ועוד שתי שאלות... א. האם כדאי לי לעשות טיוטה ליומן חלומות שלי ואחר כך לרשום הכל מסודר? ב. האם יעזור לי אם לפני שאני אלך לישון אני אסתכל בשלט שייכתב בו "כשאני אחלום אני אדע שאני בחלום, אני אכנס לחלום צלול ואייצב אותו" ובאותו זמן אומר את זה לעצמי? תודה מראש שלכם דור