משהו מעניין מברזיל....

מצב
הנושא נעול.

טומי*

New member
משהו מעניין מברזיל....

משהו מעניין מברזיל....
לפי הנט זהו האוטובוס הארוך בעולם (?) 26.8 מ' אורכו, הקו עובד בברזיל
 

mucool2

New member
אבל זה דגם שקיים במציאות

המטרו כמובן לא אמיתי
אלא הדמיית מחשב... אבל הדמייה מעולה - לא נראה לי שזה לקוח מאיזה משחק כלשהו?? מישהו יודע מאיפה המקור???
אבל זה דגם שקיים במציאות
אני חושב שנסעתי באחד כזה (או משהו דומה מאוד).
 

alondr

New member
בודאי שהדגם אמיתי

אבל זה דגם שקיים במציאות
אני חושב שנסעתי באחד כזה (או משהו דומה מאוד).
בודאי שהדגם אמיתי
גם אני נסעתי באחד כזה בלונדון לפני חודשיים - הוא נראה זהה לחלוטין עד רמת הריפוד בכסאות. רק על דבר אחד הבריטים המפגרים עוד לא חשבו - למזג את הקרונות... אפילו איוורור אין בתחנות המסריחות שם... אתה מסתובב ברחוב יש 3-4 מעלות ואתה לבוש חם בהתאם... ואז בתוך הרכבת - חם ולח ומגיע לאיזה 30+ מעלות ואתה מתחיל להחנק מהחום.... ואז מתחילים להתפשט.. השיטה היא ללבוש טישרט או חולצה קצרה ומעליה מעיל עבה... ואז מסתדרים איכשהו בהבדלי הטמפרטורות... טומי מאיפה המקור של ההדמייה דרך אגב - היא ממש מציאותית ומאוד יפה....
 

טומי*

New member
Bombardier המקור...../images/Emo26.gif

בודאי שהדגם אמיתי
גם אני נסעתי באחד כזה בלונדון לפני חודשיים - הוא נראה זהה לחלוטין עד רמת הריפוד בכסאות. רק על דבר אחד הבריטים המפגרים עוד לא חשבו - למזג את הקרונות... אפילו איוורור אין בתחנות המסריחות שם... אתה מסתובב ברחוב יש 3-4 מעלות ואתה לבוש חם בהתאם... ואז בתוך הרכבת - חם ולח ומגיע לאיזה 30+ מעלות ואתה מתחיל להחנק מהחום.... ואז מתחילים להתפשט.. השיטה היא ללבוש טישרט או חולצה קצרה ומעליה מעיל עבה... ואז מסתדרים איכשהו בהבדלי הטמפרטורות... טומי מאיפה המקור של ההדמייה דרך אגב - היא ממש מציאותית ומאוד יפה....
Bombardier המקור...

Bombardier
 

mucool2

New member
בעיית המיזוג ברכבת התחתית בלונדון

בודאי שהדגם אמיתי
גם אני נסעתי באחד כזה בלונדון לפני חודשיים - הוא נראה זהה לחלוטין עד רמת הריפוד בכסאות. רק על דבר אחד הבריטים המפגרים עוד לא חשבו - למזג את הקרונות... אפילו איוורור אין בתחנות המסריחות שם... אתה מסתובב ברחוב יש 3-4 מעלות ואתה לבוש חם בהתאם... ואז בתוך הרכבת - חם ולח ומגיע לאיזה 30+ מעלות ואתה מתחיל להחנק מהחום.... ואז מתחילים להתפשט.. השיטה היא ללבוש טישרט או חולצה קצרה ומעליה מעיל עבה... ואז מסתדרים איכשהו בהבדלי הטמפרטורות... טומי מאיפה המקור של ההדמייה דרך אגב - היא ממש מציאותית ומאוד יפה....
בעיית המיזוג ברכבת התחתית בלונדון
ידועה כבר זמן רב. צריך לזכור שהמערכת נבנתה במאה ה-19, וזה לא היה בראש מעיניהם של מי שקבעוו את רוחב המנהרות. שמעתי שהציעו פרס כספי למי שיצליח למצוא פתרון לבעיה. מישהו זוכר במה מדובר?
 

gen1

New member
מיקום הדלת הקדמית

משהו מעניין מברזיל....
לפי הנט זהו האוטובוס הארוך בעולם (?) 26.8 מ' אורכו, הקו עובד בברזיל
מיקום הדלת הקדמית
שלום! אינו פרקטי הנהג אינו יכול לשלוט על הנכנסים ולכן כלי רכב זה מצריך לפחות 2 מפעילים אחד נהג וכרטיסן
 

gen1

New member
למה נזכרתי בענין הדלתות

מיקום הדלת הקדמית
שלום! אינו פרקטי הנהג אינו יכול לשלוט על הנכנסים ולכן כלי רכב זה מצריך לפחות 2 מפעילים אחד נהג וכרטיסן
למה נזכרתי בענין הדלתות
שלום! אני זוכר בהיותי חייל שנת 1966 1967 שלעיתים כשנסעתי בת"א בקווים 4 5 ו63 אחרי 2300 האוטובוס הופעל ע"י נהג בלבד (בדרך כלל ) בשעות כאלה עומס הנוסעים לא הצדיק 2 מפעילים לאוטובוס
 
השערה

מיקום הדלת הקדמית
שלום! אינו פרקטי הנהג אינו יכול לשלוט על הנכנסים ולכן כלי רכב זה מצריך לפחות 2 מפעילים אחד נהג וכרטיסן
השערה
אני חושב שמדובר באוטובוס השייך לתחבורה הציבורית בעיר קוריטיבה בברזיל. בעיר זו מערכת מיוחדת של תחבורה ציבורית אוטובוסית יעילה ביותר, כאשר התחנות בנויות כמין מנהרות (tubes) העולות ממפלס המדרכה עד למפלס האוטובוס. החלק התחתי של הפתחים של הדלתות הופך למין גשר המתחבר למנהרה, וכך נוצר מעבר לנוסעים בין המנהרה (שכאמור נמצאת מעל מפלס המדרכה) לאוטובוס. בכניסה לכל מנהרה ממוקמת מכונת כירטוס ומי שלא משלם לא יכול להיכנס למנהרה כלל (וכמובן גם לא לאוטובוס). כמובן שממפלס המדרכה לא ניתן לעלות לאוטובוס, שכן גובה הפתח של הדלת מותאם למנהרה ולא למדרכה. לגבי האוטובוס עצמו - כנראה שמדובר בדגם חדש, שכן ראיתי תמונות בעבר של וולבו תלת פרקי בעיר קוריטיבה. אני זוכר שמישהו העלה קישור למאמר מאוד מעניין שכלל תמונות על התחבורה בעיר זו. כמו-כן, כפי שהוזכר גם באירופה יש אוטובוסים כאלו (תלת פרקיים), כשאר החדש ביותר הוא ה-Van Hool AGG 300.
 
תוספת

השערה
אני חושב שמדובר באוטובוס השייך לתחבורה הציבורית בעיר קוריטיבה בברזיל. בעיר זו מערכת מיוחדת של תחבורה ציבורית אוטובוסית יעילה ביותר, כאשר התחנות בנויות כמין מנהרות (tubes) העולות ממפלס המדרכה עד למפלס האוטובוס. החלק התחתי של הפתחים של הדלתות הופך למין גשר המתחבר למנהרה, וכך נוצר מעבר לנוסעים בין המנהרה (שכאמור נמצאת מעל מפלס המדרכה) לאוטובוס. בכניסה לכל מנהרה ממוקמת מכונת כירטוס ומי שלא משלם לא יכול להיכנס למנהרה כלל (וכמובן גם לא לאוטובוס). כמובן שממפלס המדרכה לא ניתן לעלות לאוטובוס, שכן גובה הפתח של הדלת מותאם למנהרה ולא למדרכה. לגבי האוטובוס עצמו - כנראה שמדובר בדגם חדש, שכן ראיתי תמונות בעבר של וולבו תלת פרקי בעיר קוריטיבה. אני זוכר שמישהו העלה קישור למאמר מאוד מעניין שכלל תמונות על התחבורה בעיר זו. כמו-כן, כפי שהוזכר גם באירופה יש אוטובוסים כאלו (תלת פרקיים), כשאר החדש ביותר הוא ה-Van Hool AGG 300.
תוספת
הוואן הול נמצא בשירות התחבורה העירונית של המבורג בגרמניה.
 

orensaab

New member
המנוע מלפנים

מיקום הדלת הקדמית
שלום! אינו פרקטי הנהג אינו יכול לשלוט על הנכנסים ולכן כלי רכב זה מצריך לפחות 2 מפעילים אחד נהג וכרטיסן
המנוע מלפנים
ומניע את הסרן האחורי של חלקו הקדמי של האוטובוס
 

alondr

New member
טיוב מלונדון אותו דגם

נצל"ש על טומי
תח"צ מפריז ולונדון הזכויות חופשיות...
טיוב מלונדון אותו דגם
שהביא טומי מצולם בתחנת NORTH ACTON - המלון שלי אגב היה 50 מטר מהתחנה... האישה לא יכלה לישון מהרעש - אני הייתי מאוד מרוצה מתנועת הרכבות
 

alondr

New member
התחנה עצמה

טיוב מלונדון אותו דגם
שהביא טומי מצולם בתחנת NORTH ACTON - המלון שלי אגב היה 50 מטר מהתחנה... האישה לא יכלה לישון מהרעש - אני הייתי מאוד מרוצה מתנועת הרכבות
התחנה עצמה
לא מרשימה כלל נראת כמו עוד אחת ממאות תחנות כפריות באנגליה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה