משהו. להגיב. תודה.

made in china

New member
משהו. להגיב. תודה.

אלטף את גבך פרנויה ותהיי לי לחיית מחמד אלחש לך מילים שלא הייתי לוחשת לאחרים ספרי לי על הסדקים העמוקים פרנויה שבלב החלש, המפוחד כמו דבק תפסת בשברים הרכים תהיי לי לחיית מחמד אני אשקה אותך מים את ניזונה מתיקווה מכרסמת שארית של אהבה ואכזבה אני אוציא אותך החוצה אל האור אחשוף את קשקשייך הרבים העולם יחזה במראה המשונה של ילדה בודדה של פחד תמים השארי איתי פרנויה עד מותי, עד בוא הסתיו פרנויה אני זקוקה לך עכשיו פרנויה שלי דרך חיים נשיקתך הארסית כרעל עכברים פרנויה אל תעזבי אותי לבד יחד נקטוף את כל הכוכבים תהיי לי לחיית מחמד. _____________________________________________- קצת ארוך, קצת מוזר, קצת לא בסגנון שלי... אבל בכל זאת, אני די אוהבת אותו, ואני אשמח לקבל תגובות..
 
היי,התגעגתי

ארג,קודם כל-שיר מצויין,הצלחת בהחלט להעביר את המסר.אני אוסיף כמה הערות,אני מניחה שזה נשמע כאילו לא אהבתי את השיר,ממש לא,דווקא בגלל שאהבתי אותו התאמצתי כל כך. "אלחש לך מילים שלא הייתי לוחשת לאחרים"-מעבר מהיר מדי,אני עדיין מנסה לקלוט את שלושת השורות הראשונות ושתי השורות האלו לא עוזרות במיוחד אלא די מבלבלות,מה גם שאפשר להגיד שאת די סותרת אותן בשאר השיר,מה לדעתך להקדיש להן בית שלם? "שבלב החלש, המפוחד כמו דבק תפסת בשברים הרכים תהיי לי לחיית מחמד"-קשה לי מאוד לראות קשר בין שלושת השורות האלו,אשמח להסבר. "אני אשקה אותך מים את ניזונה מתיקווה מכרסמת שארית של אהבה ואכזבה אני אוציא אותך החוצה אל האור אחשוף את קשקשייך הרבים העולם יחזה במראה המשונה של ילדה בודדה של פחד תמים"-פשוט מעולה.סתם,הייתי חייבת להגיד. "השארי איתי פרנויה עד מותי, עד בוא הסתיו פרנויה אני זקוקה לך עכשיו"-הבית הזה לא מסתדר לי לא עם הבתים הקודמים ולא עם הידע האישי שלי לגבי פארנויה,למה להשאיר אותה איתך? "נשיקתך הארסית כרעל עכברים"-דימוי שחוק משהו,הייתי מנסה למצוא דימוי אחר. "יחד נקטוף את כל הכוכבים"-שוב,דימוי מאוד שחוק.
 

made in china

New member
הייי!!! אני זוכרת אותך ../images/Emo13.gif

--------------------------------------------------------------- לא זיהיתי בגלל הניקניים חדש.. אז קודם כל תודה על התגובה! האמת אני לא אוהבת להסביר שירים שלי, כי אחרים עושים את זה יותר טוב ממני, אבל אני אנסה.. "אלחש לך מילים שלא הייתי לוחשת לאחרים"- הפנמתי את ההערה, ואני אנסה לכתוב בית שיביע את הרעיון. אבל לא הבנתי, איפה הסתירה? "שבלב החלש, המפוחד כמו דבק תפסת בשברים הרכים תהיי לי לחיית מחמד"- אני מתכוונת לשברים של הלב, והאמת זה די מוזר לי שהשתמשתי ב"רכים" כדי לתאר אותם, אבל אני די אוהבת את זה דווקא, זה מוסיף לזה שבריריות ועדינות.. הפרנויה כאילו מאחה את השברים שלי ומחזקת אותי לפעמים הבאות שהלב שלי ישבר. "השארי איתי פרנויה עד מותי, עד בוא הסתיו פרנויה אני זקוקה לך עכשיו"- שוב, הבנתי את הטענה שלך אבל הרעיון הוא שדווקא הפרנויה, הפחד הזה, הוא מה שיכול להחזיק אותי מספיק חזקה להתמודד עם דברים ולהזהר מהם. "נשיקתך הארסית כרעל עכברים"- אני יודעת.. אני באמת אנסה למצוא לו תחליף, כנ"ל לגבי הכוכבים, שזה עוד יותר שחוק.. אני פשוט אוהבת את הדימוי הזה.. כבר אמרתי לך תודה? אני מאוד מעריכה את זה
--------------------------------------------------------------
 
קיי...

"אלחש לך מילים"וכו'-הסתירה?שתי השורות יוצרות איזו הרגשה של אמון בין הדמות ל'פארנויה',אולי אפילו רמז למערכת יחסים,מה שלא קיים בשורות הבאות. "שבלב החלש,המפוחד"-יש ביכוי שמילות קישור בין הבתים יעזרו להבנתו?כי אם אני מנסה לחשוב על משהו שהפריע לי בהבנה של השורות האלו אני מצליחה לחשוב על זה שהן לא נראות קשורות מלכתחילה. "השארי איתי\פארנויה"-אמ...זו טענה מאוד שונה מהטענה המקובלת שרואה בפארנויה מטרד מסויים,אבל את מציגה את הטענה הזאת כמובנת מאליה,אולי תנסי להתמקד באמת בסיבות שהביאו אותך להגיע לטענה הזאת?אני לא מדברת בהכרח על תיאור מקרים,גם תיאור של רגשות יכול לבוא כאן. שמחתי לעזור.
 

ganooov

New member
כתיבה טובה, ../images/Emo13.gif

היחס כאן מוזר ונותן נופך שונה
. הכתיבה מהסוג של אבי..
לטעמי "פרנויה" פשוט תקוע בבית השני. זהו
.
 

made in china

New member
אבי..אבי.. זה לא מישהו שהיה פה פעם?

אם אני לא מתבלבלת.. אהבתי את השירים שלו.. מה באמת קרה לו? לאן הוא נעלם? *תודה רבה על התגובה*
 

Human Nature

New member
סוצאנג העלימו אותו ../images/Emo122.gif |טל| †

נו, אתם יודעים, כי הוא חשב. ובכן, אני כאן ותמיד הייתי
לטעמי את זו שנעלמת
 

Human Nature

New member
זה באמת יפה ../images/Emo13.gif |טל| †

אהבתי את היחס הסקסי לפרנויה. מצד אחד היתה הרגשה של התחככות מינית בה, אך מצד שני היה נראה כאילו את והיא שורטות אחת השניה בגב. ומוזר זה טוב, יקירה ^^
 
למעלה