משהו יודע??

עמית124

New member
משהו יודע??

שלום, ברצוני לברר האם משהו יודע איך תהליך הפונדקאות נעשה בקפריסין?? אשמח לתשובתכם
 

1 taya

New member
קפריסן

נוסעים עם רופא פרטי (אחד שיש לו קשרים שם ) עוברים את כל התהליך בארץ שאיבה עושים בקפריסין ןאת ההחזרה עושים ביום החזרה לארץ כל התהליך של ההריון (מעקב )עושים פה ויש לדאוג שהלידה תיהיה בקפריסין לרישום
 

עמית124

New member
כלומר...

ברישום ישר רושמים את שם ההורים בלי בעיה?? תודה מראש וחג שמח
 

1 taya

New member
רישום

לפי מה שידוע לי כן רק צריך ללדת בקפריסן ואז הרישום על מע שרוצים כמובן בתשלום כספי זה מה שנאמר לי כאשר אני רציתי לעשות
 
למעלה