משהו יודע?? שלום, ברצוני לברר האם משהו יודע איך תהליך הפונדקאות נעשה בקפריסין?? אשמח לתשובתכם
ע עמית124 New member 13/9/04 #1 משהו יודע?? שלום, ברצוני לברר האם משהו יודע איך תהליך הפונדקאות נעשה בקפריסין?? אשמח לתשובתכם
1 1 taya New member 13/9/04 #2 קפריסן נוסעים עם רופא פרטי (אחד שיש לו קשרים שם ) עוברים את כל התהליך בארץ שאיבה עושים בקפריסין ןאת ההחזרה עושים ביום החזרה לארץ כל התהליך של ההריון (מעקב )עושים פה ויש לדאוג שהלידה תיהיה בקפריסין לרישום
קפריסן נוסעים עם רופא פרטי (אחד שיש לו קשרים שם ) עוברים את כל התהליך בארץ שאיבה עושים בקפריסין ןאת ההחזרה עושים ביום החזרה לארץ כל התהליך של ההריון (מעקב )עושים פה ויש לדאוג שהלידה תיהיה בקפריסין לרישום
1 1 taya New member 14/9/04 #4 רישום לפי מה שידוע לי כן רק צריך ללדת בקפריסן ואז הרישום על מע שרוצים כמובן בתשלום כספי זה מה שנאמר לי כאשר אני רציתי לעשות
רישום לפי מה שידוע לי כן רק צריך ללדת בקפריסן ואז הרישום על מע שרוצים כמובן בתשלום כספי זה מה שנאמר לי כאשר אני רציתי לעשות