בלי שום שפעת../images/Emo6.gif
בכל פעם שאני קוראת אותו אני בוכה
בדמעות
מותר וידוי קטן בהזדמנות זו? קנינו את הספר לאודליה לפני שלוש שנים כשחשבנו שהיא בהחלט "משהו אחר". היו לה עיכובים התפתחותיים רציניים ולא היינו בטוחים (0ואיש לא היה בטוח) שהיא תהיה אי פעם "כמו כולם" או אפילו "פחות או יותר כמו כולם". מבחינה חברתית, כמובן, זה היה הכי קשה. היא ילדה חברותית ומקסימה ולבבית ובכל זאת בעיות התקשורת שלה גרמו לה להיות כמעט לגמרי מבודדת בגן ובשכונה. אז היום תודה לאל אלף פעמים, היא ממש התקדמה, המון טיפולים והמון אהבה ועבודה, ואי אפשר להכיר את הילדה הזו. היא בוגרת כל-כך, חכמה, מתבטאת יפה בעל פה (עדיין יש קצת קשיי דיבור ושיבושי היגוי אבל די מינורי... וזה קשור לצערי לשמיעה שלה שעדיין מדי פעם לקויה קצת ), מבחינה התפתחותית היא בסדר כגמור, אפילו שיש עוד קצת "תיקונים קטנים" בכל מיני תחומים נקודתיים כמו אחיזת עיפרון - היא גם התפתחה מאוד מבחינה חברתית, יש לה הרבה חברים, היא אהובה, בגן היא ממש מככבת, בלי עין הרע
היא פשוט משהו.
זהו, רק רציתי לספר לכן