משאית תופת

מצב
הנושא נעול.
משאית תופת

משאית תופת
תאר לך שמשאית תופת מהשטחים (זה לא כל כך רחוק משם) מתפוצצת מתחת למחלף מורשה שמעליו מוקם גורד שחקים בן 50 קומות? היו להם תוכניות כאלה בזמנו בקשר לכלבו שלום, ולכן סגרו שם את הרחוב שעובר מתחת לבניין. האם יוכלו לסגור את מחלף מורשה?
 
סליחה שלא שרשרתי

משאית תופת
תאר לך שמשאית תופת מהשטחים (זה לא כל כך רחוק משם) מתפוצצת מתחת למחלף מורשה שמעליו מוקם גורד שחקים בן 50 קומות? היו להם תוכניות כאלה בזמנו בקשר לכלבו שלום, ולכן סגרו שם את הרחוב שעובר מתחת לבניין. האם יוכלו לסגור את מחלף מורשה?
סליחה שלא שרשרתי
ההערה מכוונת לתכניותיו של מנכ"ל מע"ץ
 

mucool2

New member
אתה חושב שהמחבלים לא חושבים לבד?

די..לא צריך לכתוב בכלל רעיונות כאלה
תמחקו וזהו...
אתה חושב שהמחבלים לא חושבים לבד?
חוצמזה, הרעיון לבנות מגדלים מעל כבישים בינעירוניים הוא אידיוטי ולא כלכלי.
 

קובי לו

New member
במה זה אדיוטי ובמה זה לא כלכלי ?

אתה חושב שהמחבלים לא חושבים לבד?
חוצמזה, הרעיון לבנות מגדלים מעל כבישים בינעירוניים הוא אידיוטי ולא כלכלי.
במה זה אדיוטי ובמה זה לא כלכלי ?
ממה שאני מכיר אותך עד היום, אתה בד"כ לא מפריח סיסמאות סתם כך באויר. נמק והסבר במה זה גם אידיוטי וגם לא כלכלי.
 

mucool2

New member
בניית גורד שחקים דורשת תשתיות

במה זה אדיוטי ובמה זה לא כלכלי ?
ממה שאני מכיר אותך עד היום, אתה בד"כ לא מפריח סיסמאות סתם כך באויר. נמק והסבר במה זה גם אידיוטי וגם לא כלכלי.
בניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
 

OMER G17

New member
כן...אני נוטה להסכים איתך

בניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
כן...אני נוטה להסכים איתך
חוץ מזה שאני לא מאמין שזה ייצע לפועל בעשורים הקרובים
 

mucool2

New member
זאת הבעיה

כן...אני נוטה להסכים איתך
חוץ מזה שאני לא מאמין שזה ייצע לפועל בעשורים הקרובים
זאת הבעיה
כששטויות כאלה יוצאות מפי מנכ"ל חברה ממשלתית גדולה, זה קצת מדאיג. אני ממליץ למנכ"ל מעצ שלא יפריח מגדלים באוויר, ושיעסוק בתפקיד שאליו הוא מוּנה. יש עוד עבודה לעשות.
 

גדדו

New member
צריך גם לזכור שהאדמה

בניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
צריך גם לזכור שהאדמה
באיזורינו לא שקטה.
 

oshri5917

New member
מה צריך את כל גורדי השחקים

בניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
מה צריך את כל גורדי השחקים
המחורבנים הללו מי צריך אותם חוסמים לכולים את האויר מהים ומסכן את כולנו מה יקרה אם חס וחלילה מטוס יסטה ויכנס במגדל שלום או מגדל עזריאלי זה יהיה אסון מפחיד
 

Azazel

New member
../images/Emo6.gif יאללה, עוברים לגור במערות../images/Emo70.gif

מה צריך את כל גורדי השחקים
המחורבנים הללו מי צריך אותם חוסמים לכולים את האויר מהים ומסכן את כולנו מה יקרה אם חס וחלילה מטוס יסטה ויכנס במגדל שלום או מגדל עזריאלי זה יהיה אסון מפחיד
יאללה, עוברים לגור במערות
 

Azazel

New member
יש דבר אחד שאני תומך בו בדבריו../images/Emo70.gif

משאית תופת
תאר לך שמשאית תופת מהשטחים (זה לא כל כך רחוק משם) מתפוצצת מתחת למחלף מורשה שמעליו מוקם גורד שחקים בן 50 קומות? היו להם תוכניות כאלה בזמנו בקשר לכלבו שלום, ולכן סגרו שם את הרחוב שעובר מתחת לבניין. האם יוכלו לסגור את מחלף מורשה?
יש דבר אחד שאני תומך בו בדבריו

אפשר לעשות דברים מעל האיילון... למשל , לכסות את רובו, ולבנות גנים ציבוריים רחבי ידיים מעליו. זה יאפשר להשתמש בגנים ציבוריים קיימים על קרקע מוצקה לבניית מגדלים.
 

OMER G17

New member
ולאן יגיע כל זיהום האוויר?

יש דבר אחד שאני תומך בו בדבריו

אפשר לעשות דברים מעל האיילון... למשל , לכסות את רובו, ולבנות גנים ציבוריים רחבי ידיים מעליו. זה יאפשר להשתמש בגנים ציבוריים קיימים על קרקע מוצקה לבניית מגדלים.
ולאן יגיע כל זיהום האוויר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה