סליחה שלא שרשרתימשאית תופת
תאר לך שמשאית תופת מהשטחים (זה לא כל כך רחוק משם) מתפוצצת מתחת למחלף מורשה שמעליו מוקם גורד שחקים בן 50 קומות? היו להם תוכניות כאלה בזמנו בקשר לכלבו שלום, ולכן סגרו שם את הרחוב שעובר מתחת לבניין. האם יוכלו לסגור את מחלף מורשה?
די..לא צריך לכתוב בכלל רעיונות כאלהסליחה שלא שרשרתי
ההערה מכוונת לתכניותיו של מנכ"ל מע"ץ
אתה חושב שהמחבלים לא חושבים לבד?די..לא צריך לכתוב בכלל רעיונות כאלה
תמחקו וזהו...
במה זה אדיוטי ובמה זה לא כלכלי ?אתה חושב שהמחבלים לא חושבים לבד?
חוצמזה, הרעיון לבנות מגדלים מעל כבישים בינעירוניים הוא אידיוטי ולא כלכלי.
בניית גורד שחקים דורשת תשתיותבמה זה אדיוטי ובמה זה לא כלכלי ?
ממה שאני מכיר אותך עד היום, אתה בד"כ לא מפריח סיסמאות סתם כך באויר. נמק והסבר במה זה גם אידיוטי וגם לא כלכלי.
כן...אני נוטה להסכים איתךבניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
זאת הבעיהכן...אני נוטה להסכים איתך
חוץ מזה שאני לא מאמין שזה ייצע לפועל בעשורים הקרובים
צריך גם לזכור שהאדמהבניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
מה צריך את כל גורדי השחקיםבניית גורד שחקים דורשת תשתיות
ויסודות עמוקים. "מגדל מרחף" יקר בהרבה בבניה וגם באחזקה. באופן כללי, בניית גורד שחקים לא משתלמת מחוץ לעיר. שאלת את עצמך פעם למה לא עושים דברים כאלה בחו"ל? בנוסף, דווקא למגדל כזה לא תהיה גישה נוחה במיוחד מהכביש שעליו הוא יעמוד. יצטרכו לבנות מחלף מיוחד, או יציאות נוספות במחלף קיים, וזה עלול להכביד על התנועה. ומה יקרה אם יצטרכו להרחיב את הכביש? ועוד לא נכנסתי לנושא הסביבתי או הבטחוני.
מה צריך את כל גורדי השחקים
המחורבנים הללו מי צריך אותם חוסמים לכולים את האויר מהים ומסכן את כולנו מה יקרה אם חס וחלילה מטוס יסטה ויכנס במגדל שלום או מגדל עזריאלי זה יהיה אסון מפחיד
יש דבר אחד שאני תומך בו בדבריומשאית תופת
תאר לך שמשאית תופת מהשטחים (זה לא כל כך רחוק משם) מתפוצצת מתחת למחלף מורשה שמעליו מוקם גורד שחקים בן 50 קומות? היו להם תוכניות כאלה בזמנו בקשר לכלבו שלום, ולכן סגרו שם את הרחוב שעובר מתחת לבניין. האם יוכלו לסגור את מחלף מורשה?
ולאן יגיע כל זיהום האוויר?יש דבר אחד שאני תומך בו בדבריו![]()
אפשר לעשות דברים מעל האיילון... למשל , לכסות את רובו, ולבנות גנים ציבוריים רחבי ידיים מעליו. זה יאפשר להשתמש בגנים ציבוריים קיימים על קרקע מוצקה לבניית מגדלים.
יהיו פתחים בכיסויולאן יגיע כל זיהום האוויר?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.