מרגש עד דמעות: ארקדי גאידמק נכנס לחנות הפיראט האדום בתל אביב העמיס משאית של צעצועים, שילם 150,000 ש”ח וסירב לקבל הנחה. המשאית נשלחה לתושבי עוטף עזה שנותרו ללא בתים
מרגש עד דמעות: ארקדי גאידמק נכנס לחנות הפיראט האדום בתל אביב העמיס משאית של צעצועים, שילם 150,000 ש”ח וסירב לקבל הנחה. המשאית נשלחה לתושבי עוטף עזה שנותרו ללא בתים
אכן מרגש וכל הכבוד לו. אבל תכל'ס, יכול היה לקבל את ההנחה בקלות ובכיף. זה לא היה מוריד מאומה מכבודו או מהזכות שתירשם על שמו בעצם הקניה והמעשה והרי בישראל מקובל לתת הנחה במקרה של קניה גדולה וכדו'.
אכן מרגש וכל הכבוד לו. אבל תכל'ס, יכול היה לקבל את ההנחה בקלות ובכיף. זה לא היה מוריד מאומה מכבודו או מהזכות שתירשם על שמו בעצם הקניה והמעשה והרי בישראל מקובל לתת הנחה במקרה של קניה גדולה וכדו'.
ברור שלא. גיאדמק אדם נפלא לטעמי, אוהב ישראל גדול שמוכן לתרום לציבור הישראלי ועושה זאת רבות, מאז ומעולם. המדינה לא בדיוק השיבה לו כגמולו ודי רדפה אותו בעבר. לא קיבלה אותה בזרועות פתוחות. בכל אופן לא לאורך זמן.
אבל מאחר ונושא ההנחה הוזכר כמשהו אלטרואיסטי שהוא עשה ומאחר ולטעמי (החלק הזה) הוא לא, התייחסתי לכך.