מרגוע

גילי08

New member
מרגוע

שלום לכולם מבקשת עיצה. מחפשת מקום, לא יודעת אם קיים כזה במציאות או רק בפנטזיות שלי אבל אם קיים אשמח להכוונה לשם... תקופה נפשית מאד קשה. צריכה להתאושש. אבל לא ברמה שזקוקה לאישפוז פסיכיאטרי. פשוט מאד צריכה לנוח. אבל מנוחה בפני עצמה בלי תוכן, פוחדת שיקח אותי למקומות רעים. על כן נראה לי שהיה אידיאלי אם הייתי מוצאת מין בית מרפא או בית מרגוע, אפשר ואולי אפילו רצוי בחו"ל. רחוק. מקום עם גבולות, קרי סדר יום, אולי חוגים, אולי פיסול בחימר. תעסוקה. שתאפשר להרגע ותעזור לנפש להתאושש. שיהיו שם עוד אנשים, אבל אנשים בריאים ביסודם, לא מומלץ לי להיות בסביבת הטירוף. יתכן גם שיהיו שם תרפיות. לא בטוחה אם הכרחי. אולי עדיף בכלל לא לגעת במקומות האלו. אבל בגדול, צריכה שקט עם תוכן ועם גבולות. יש למישהו רעיונות? או שאני הוזה ורק בללה לנד יש כזה מן דבר. תודה גילי
 

שירשולי

New member
יש מקומות כאלה בשפע..

למשל יערות הכרמל מקום של בריאות ורוגע הבעיה יקר מצפה הימים בצפת גם ירק אבל טוב גם בריאות וגם שקט נפשי. וחוץ מזה ישנן המון סדנאות ,להפגת לחץ,ומתח נפשי. סדנאות להעצמה אישית.וזה מה שעולה בדעתי כרגע.מקווה שלזה היתכוונת. ובהצלחה ושקט נפשי שיהי לך.
 

גילי08

New member
תודה

זה בערך הכיוון אבל אני חשבתי על מין סדנה או מסגרת עם סדר יום וגבולות שנמשכת לפחות כמה שבועות. וכאלו אני לא מכירה. יש רעיונות?
 
לי גם עלה הרעיון ששירשולי הציעה-סדנא כלשהי

שתהיה כמה ימים עם סדר יום וכו', אולי בנושא שמעניין אותך, אולי משהו שיתייחס להיבט הרגשי.
 

גילי08

New member
הי

קודם רציתי לומר שהפורום מקסים, פעם ראשונה שאני רואה אותו וחוץ מזה...את מכירה סדנאות שהן יותר ארוכות, לפחות משהו בן שבועיים שלושה. אני לא מדמיינת שאפשר להרגע בכמה ימים... תודה!
 

שירשולי

New member
היי לך שמעת על סדנת וויפסנא....

זוהיא סדנאת מדיטציות של שבועיים בערך במקום מבודד,לטהור ,הנפש,ומרגוע לגוף. אם תיכתבי בגוגל מאמינה שתימצאי על זה מהון חומר בהצלחה.
 

גילי08

New member
תודה

שמעתי על ויפאסנה, אולי אני טועה אבל נדמה לי שבשבילי כרגע שבועיים של שתיקה והתכנסות בתוך הנפש היא המתכון לשיגעון...
 

gobly

New member
יש מקומות כאלה

סליחה על האיחור בתגובה, מקווה שהיא עדיין תיקרא. מקום אחד בחו"ל הוא קו סמוי בתאילנד. האי המרכזי בתאילנד שבו יש הרבה אתרי נופש ברמה גבוהה, גם כאלה שמציעים סדר יום ופעילויות - בדרך כלל של מדיטציה ויוגה. מקום כזה בישראל זה "אשרם במדבר", אף על פי שבניגוד לתאילנד שם לא הייתי, אז אני לא יכול להמליץ מנסיון אישי. מה שנשאר זה לברר ולמצוא. את גם יכולה פשוט לדבר עם סוכנת נסיעות טובה. good luck
 

גילי08

New member
תודה!

בקוסמוי הייתי, אני אברר לגבי אתרי נופש האלו. תודה!
גילי
 
למעלה