מקרו ב' - עזרה...

מקרו ב' - עזרה...

מישהו יודע אם צריך לדעת דברים כמו שיפור טכנולוגי באחוזים, פריון, צמיחה מאוזנת או עובד אפקטיבי...? סינית. תודה רבה :)
 

Moshe972

New member
שיפור טכנולוגי חד פעמי ולא רציף וכל השאר כן

קצת שאלה כללית לא? מחר הבחינה.
 
גם התשובה כללית :)

לא הבנתי מה כן צריך ומה לא. ואני יודעת שמחר הבחינה... נקווה לטוב.
 
למעלה