היה סיפור שסיפר לנו,ללא הרף, עד פיהוק..., אביו של אישי ז"ל על מוריו באוניברסיטה בצ'כיה, לפני פרוץ מלחמת העולם השניה. היו אלה אנטישמים, שונאי יהודים ברמות שונות החל משנאת יהודים פשוטה ועד למרצים נאצים ממש...
במה תרמו אלה ליהודים?
היהודים ידעו שכדי לעבור מבחן בקושי בקושי, הם חייבים להיות מעולים... וידעו אשר הביאו תוצאות של 100%, לא ניתן משלמות להוריד ציונים...
כך נכון להיום... כדי למכור ולצחוק כל הדרך לבנק... חייבים להיות 100%, כי 99.9% לא מספיק..